• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Flamman: jag håller med din kollega! Aldrig i mitt liv att jag skulle kunna hinna hänga med er och bada barnet om jag inte hade min iphone. På riktigt. Och mat lagar den nästan. Pplikationer med goda lätta recept med inköpslista (sparar massor av tid) googla allt man inte kan stava till men kan uttala. Googla allt man vill veta NU. Karta med gps, så man kan kolla upp var är det nu flammans stad precis ligger och hur tusan hittar jag till mvc. Den är en sån grej man verkligen undrar hur man klarade sig utan innan.... Fast den äter upp radbrytningen på bt och det är ett fett minus...

• Hvidbrud

Tacos är alltid gott! Eller en halvsida lax i ugnen med citron och vitt vin i folie, med pressad potatis. Gott enkelt och vackert att servera! Och gott med vitt till... Med lemonmarenguepaj till efterrätt.... Mmmm.....

• Hvidbrud

Ja, disken ska bara vara glad för att den blir ren. Diska är det värsta jag vet (efter att dammsuga..) så att sjunga när jag diskar får mig på bättre humör och jag kan fokusera på rösten istället för på smutsdiskblä... prövar att vaddetnuheter så att jag förknippar det med något jag gillar...

• Hvidbrud

Ja knytis är kul och gott! Om fet inte var så sablans långt till dig skulle jag vilja titta förbi!

• Hvidbrud

Nä, sjunde dagen på raken på jobbet i morgon, så det blir nog till att släpa sig i säng... NU. Eller snart... När jag orkar flytta mig från soffan med sköna filten....

• Hvidbrud

Ja, det tar bara typ 17timmat och 47min att köra dit med trafik... Eller 7dagar och 4timmar att gå...

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 22:16:43 följande:
    Ja, men kom hit, du har ju kartan på din iPhone Du kanske hinner fram till nästa helg när det är dags. Du är så välkommen så
  • Hvidbrud

Det var med fyra färjer på vägen ser jag, via Polen, Estland, Stockholm och Finland.... Vilken rutt!

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 22:28:01 följande:
    Ja men då så! Perfekt Du hinner t o m om du GÅR!! Skåne är inte så ocentralt placerat ändå  
  • Hvidbrud

Villemoa: du får sätta hörlurar i byxlinningen och spela vaya von dios och rulla åttor med höfterna. *vänd dig puerto*

• Hvidbrud

Flamman: europavägen skulle ta 17h att köra, men man får ju inte gå på den, så snabbast till fots är nog via färja.... Visst hade den varit en härlig segeltur?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans