Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hej Fru E. Äntligen! Trevligt att "se" dig lite. Börjar ni få ordning i huset? Hur är det annars?

Nej har ingen granne jag kan anlita vad gäller promenad, men däremot en promenadsugen hund så jag har varit ute och gått själv. Tack och lov somnade E och har sovit i ca 2h nu. Så skönt!
    Hon är vanligt vis glad o jättego när hon är vaken, men igår var det gnälligt, inatt sov hon dåligt och idag var det också gnälligt. Behöver jag säga hur skönt det är att hon sover lite??

Fru E skrev 2010-08-19 10:41:21 följande:
    Tar mig i kragen och tittar in Blir lite hektiskt att få ihop allt och vi har inte internet hemma än heller, grrrrr Ninnis-välkommen hem! Lanovia-du kan inte låna ut lilla E till en promenadsugen granne eller liknande  

• lanovia 08

Sonja skickar styrkekramar och hoppas att ni får ordning på allt SNART!

• lanovia 08

*vinkar till Ankan* Trevligt att du tittar in, hoppas du får mer tid när du börjar jobba. När skall du börja?
    Oj din lille knatte är större än E.

• lanovia 08

Söt vovve Blommis.
    Bichon Frisé, hur ser en sådan ut? Måste nog googla lite

• lanovia 08

Ja Hvidis hur ser 1-åringen ut? en liten bild kan man väl få se.

• lanovia 08

Prioritering sker här också. Vissa saker får bli förvuxna eller förbli omålade till förmån för andra saker och framförallt går E före allt.

Sonja tycker du prioeriterar väldigt klokt.

• lanovia 08

Nu är det bara 4h kvar till semestern börjar för maken, dvs för oss båda. Timmarna bara segar sig framåt idag. Vill att han skall komma hem nu så vi kan se fram emot 4härliga veckor tillsammans.

Ninnis vi åker inte förrän på söndag.

• lanovia 08

Hvids lilla E är verkligen otroligt söt!

• lanovia 08

Fru E ja det går långsamt när man jobbar och vill komma iordning hemma. Men försök tänka på att nu har ni bara ett ställe att hålla på och det huset går ingenstans.

• lanovia 08

*kramar om* och hoppas att det en dag på något vis löser sig.

Fru E skrev 2010-08-20 12:02:01 följande:
    Hund ska även vi ha så snart vi bara kan! Kanske till våren och vi hinner/orka bygga hundkoja ute, blir ett värmande substitut till en liten knodd som inte vill komma.
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans