• Aleta

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Stora, stora bamsekramar till Flamman och Heloise. Kraaaaaaaaaam!!!

• Aleta

Heloise, det ni gör låter som det enda förnuftiga ni kan göra. Är det någon som ska våndas så är det din pappa. 
    Självklart så kan ni inte ha detta ständigt hängande över huvudet som ett Damoklessvärd!

Flamman, skönt att du känner att du får extratid, även om det där med städningen lät förfärligt tråkigt. Kan du inte sätta på de där barnen några lagom statiska overaller och låta dem samla upp dammet?

Vad kul med en liten bild att ta med hem Fru Sy!

Ninnis, vad är det för ras? Det har jag missat.

• Aleta

Heloise, låter som en bra idé, det funkade ju med Tiger. Hur gammal var han när han började? 3? 4?

• Aleta

Agility ser verkligen jättekul ut!
    Synd att man är allergisk mot hundar.

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-09-01 22:17:56 följande:
      ÄR du? Kan inte du hälsa på mig mer då ifall vi skaffar en hund?
    Jag dör inte!

Jag har kompisar som har hundar som jag hälsar på och sover över hos.
    Om vovven badas regelbundet så gör det jättestor skillnad.
    Förresten tål jag inte katter heller och det gick ju bra!

Ni kan ju göra som vi gör, ha ett hundfritt sovrum om ni är oroliga för allergiska gäster. (Vi har ju kattfria rum trots att vi allergikatt, alla tål dem inte.)

På tal om gäster så drar jag mig till minnes att ni hade runt 50 besök i somras! Vi äter ju er ur huset!

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-09-01 22:40:46 följande:
    ASleta? Vad sysslar jag med... Iallafall: övre tornrummet får inga djur vara i. Och förresten så är Malterser en ras väldigt många allergiker kalrar. De fäller inte sin päls. De har mer som hår än päls kan man säga. Och eftersom de 'r vita så är bad en ren (!) nödvändighet.
    Jamen då kommer jag förmodligen inte att märka något.

Hur ligger jag till i snigelligan förresten? (Nu när Heloise verkar prata om någon slags sport. ).

• Aleta

Extrakramar till Passionsblomman. Det är skönt med musik som kan illustrera hur man känner. Bra att ni kunde dela det lite. *Hjärta* (vet inte hur man gör dem.)

• Aleta
    Ninnnis skrev 2010-09-02 08:10:16 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7711596.ab
    Sanslöst!
    Maken konstaterade genast att gubben måste vara nekrofil eller något. Tänk er själva att ha sex med något som ser ut och känns som en människa men som är helt livlöst!

Inte lär han få någon ny flickvän heller. Hur förklarar man bort en sådan docka? Det är annat än att hitta ett foto på exet i plånboken.

• Aleta
    Hvidbrud skrev 2010-09-02 09:39:41 följande:
    Aleta: tycker att du ska slå till på den där diamanten. Det var ju fri shipping! Vacker var den!
    Haha! Bra idé, jag ska testa det på maken. "Men älskling, de skickar ju hit den alldeles gratis!"
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans