I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Stora, stora bamsekramar till Flamman och Heloise. Kraaaaaaaaaam!!!
Stora, stora bamsekramar till Flamman och Heloise. Kraaaaaaaaaam!!!
Heloise, det ni gör låter som det enda förnuftiga ni kan göra. Är det någon som ska våndas så är det din pappa.
Självklart så kan ni inte ha detta ständigt hängande över huvudet som ett Damoklessvärd!
Flamman, skönt att du känner att du får extratid, även om det där med städningen lät förfärligt tråkigt. Kan du inte sätta på de där barnen några lagom statiska overaller och låta dem samla upp dammet?
Vad kul med en liten bild att ta med hem Fru Sy!
Ninnis, vad är det för ras? Det har jag missat.
Heloise, låter som en bra idé, det funkade ju med Tiger. Hur gammal var han när han började? 3? 4?
Agility ser verkligen jättekul ut!
Synd att man är allergisk mot hundar.
*Suck*
Dream on girl...
http://www.fancydiamonds.net/view_diamonds/4327.htm
Jag har kompisar som har hundar som jag hälsar på och sover över hos.
Om vovven badas regelbundet så gör det jättestor skillnad.
Förresten tål jag inte katter heller och det gick ju bra!
Ni kan ju göra som vi gör, ha ett hundfritt sovrum om ni är oroliga för allergiska gäster. (Vi har ju kattfria rum trots att vi allergikatt, alla tål dem inte.)
På tal om gäster så drar jag mig till minnes att ni hade runt 50 besök i somras! Vi äter ju er ur huset!
Hur ligger jag till i snigelligan förresten? (Nu när Heloise verkar prata om någon slags sport. ).
Extrakramar till Passionsblomman. Det är skönt med musik som kan illustrera hur man känner. Bra att ni kunde dela det lite. *Hjärta* (vet inte hur man gör dem.)
Inte lär han få någon ny flickvän heller. Hur förklarar man bort en sådan docka? Det är annat än att hitta ett foto på exet i plånboken.