• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis-japp min nya maken förde en STOR övertalningskampanj och till sist kunde jag inte stå emot när han jämförde det med att en ny hojj var samma sak som att köpa nya dyra tajta jeans dvs att vi så klart skulle lyckas men vår nästa alien
    Den gamla (köpt billigt) ska få lite kärlek och säljas till våren vilket gör att det summa summarum inte bli så mycket dyrare

• Fru E

Heloise-här kommer kramar med ändå till sjukhuset! Min brorsdotter kom i v 29-30 ca där de inte kunde hejda värkarna men när hon väl kom mådde hon bra och slapp kuvösen relativt snabbt och är idag en vanlig tjej
    Men visst ska den lilla stanna några veckor till för det bästa!

• Fru E

Ingis-skönt att din systers man äntligen har flyttat så att hon kan starta om lite på nytt och få tillbaka sitt liv!
    Förstår att det tar energi även från er att vara engagerade och på helspänn när det är något men familjen är allt man har!

• Fru E

Ingis-det går bra med huset köket börjar komma på plats och sedan är det småpillet kvar med lister, fönsterfoder etc på detta projektet. Mycket mer vi vill göra men som inte är akut. JAg ska måla lite fönster i köket och dörrar tänkte jag nu men det är inte akut så

• Fru E

Ingis-ni är välkomna precis när ni vill har insett att det kommer att dröja innan huset är i tipp topp såsom jag vill ha det så då är det lika bra att släppa på kontrollbehovet och bjuda hem folk medan trädgården lever lite
    Så länge jag vet dagen innan ni kommer så jag kan förbereda lite fika så

• Fru E

Ninnis-vi får nog sitta i uterummet om vi inte vill bli stela som ispinnar men vi kanske ska försöka boka ett datum (ahhhhhhhh vi som inte har någon ordning vad ska alla tycka )

• Fru E

Ninnis-har stressat maken lite nu med att jag MÅSTE ha en ugn snart så jag kan baka mina tårt/kakbeställningar i oktober/november

• Fru E

Lanovia-nej men usch för maken bra att ni tar det lugnt idag! Kanske lite mycket med renovering, barn, hund, svärföräldrar etc på en gång?

• Fru E

Ingis,Ninnis-tja vi har inget inbokat på helgerna alls faktiskt och inte på kvällarna heller så beror på hur snabbt ni vill komma jaaaaa ni andra är ju med välkomna!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans