I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Stora Kramar till Aleta!
Tre indier brukar vi köpa med oss mat hem från, gottigott
Lycka till på jobbet hvidis!
Stora Kramar till Aleta!
Tre indier brukar vi köpa med oss mat hem från, gottigott
Lycka till på jobbet hvidis!
Var jättetrevligt igår, tack för sällskapet Villemoa och Daa!
Gick alldeles utmärkt att ta T-banan hem också, men var skönt att jag hade mössa när jag skulle gå sista biten hem från tbanan!
Nu ska jag till skolan och ha en helt sanslöst tråkig lektion helt utan betydelse eller innehåll. Riktigt taggad... hmpf..
dfk: vilken otäck granne! huuva! håller med Aleta, skönt att de flyttar!
Blommis: du är så fin! inte äcklig - FIN!
O my! Här händer det grejer.
Blommis: Jag måste lämna datorn, uppdatera mig om det händer något via sms är du snäll. Fortsätter be i tystnad och håller alla tummar att allt ska gå bra.
Ninnis: Välkommen hem och vad härlig med blåsor! Tror helt klart att de är finfina! Kram!
Ingis: Skönt att det börjar bli lite bättre för syrran iaf, sådant där tar sådan tid. Min syster bor utomlands och går nu igenom en skilsmässa med ett ärkeas som också har en tendens att misshandla. Tar oändlig tid! Hon flyttade ett år sedan nu och börjar komma på fötter ordentlig med många vänner och har riktigt mysigt hemma nu. Så det finns absolut ljusning vännen! Kram
Daa: gå på FK ordentligt! Låt dem inte komma undan!
Känner också att jag hade tänkt kommentera mer men tankarna går hela tiden tillbaka till Heloise och Panzer. Heja Jullan när du än kommer!
Oj så det går. Många Kramar till Heloise m familj. Skickar all positiv energi och böner er väg.
Flamman: Jag har alltid varit ett grubblande barn, utåt sett alltid glad, mycket vänner som enligt mig ändå varit ganska ytliga. Var väldigt framåt och ambitiös. Men väldigt ledsen inombords. Tycker det låter som du hanterar det jättebra. Min mamma ville alltid "hjälpa" och "fixa". Och blev ledsen när jag inte kunde förklara varför jag kände som jag gjorde. Vilket ju gav mig dåligt samvete. Allt jag ville ha var en mysig dag med mamma då jag fick prata av mig och få kramar. Så att både hjälpa och ge kramar verkar vara en bra tanke från mitt perspektiv. Kanske ni ska ta en dag bara ni två? Åka på spa eller något och mysa och prata?
Jag är i vecka 18 nu (17+2). Mår bra, blödningarna har avstannat för 2 dagar sedan så jag hoppas de är klara nu, hehe. Har fått rejäla foglossningar senaste veckan dock, ska försöka hitta akupunktör och så. Men är glad och förväntansfull inför måndagens RUL.
Bra med uppdatering
Nerverna på helspänn nu!
Flamman: Du låter som en jättefin Mamma! Kramar
Önskar man kunde göra något för H och P. Lilla Jullan, var stark nu!
Lilla Elise, Välkommen till världen och kämpa nu du vackra lilla själ!
Stora Kramar till mamman och pappan också, försöker skicka så mycket energi och kraft det bara går.