I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Yes! nu kan jag gå hem med lugnt sinne...
Yes! nu kan jag gå hem med lugnt sinne...
på er alla
*hoppar i leopardhöfskynket o kastar mig ut i en lian o slår mig för bröstet o vrålar "tarzanvrål" håller i boxbollen o boxar lite på den själv osså....oaaaoaoaoaoaaaaaa...kom igen flammis...nu boxar vi*
*heja heja heja heja heja heja*
Man ska fortsätta leva som vanligt i största möjliga mån......undvika hopp o skutt kanske....men man ska kunna springa (om man gjort det innan) så länge det känns bra i kroppen.......styrketräning ser jag inga som helst problem med.
Blås inte bort! Kram
Mess från Blommis, de är på väg till sväronen nu....det blev bara två ägg....
*KRAMAR BLOMMIS JÄTTEHÅRT*
Fasen så snabb du är, Ninnis! *ser snobben spralla snabbare än snabbast*
Tror jag osså....
Hvidis: Naaaawww lilla spallisen i magen! *kastar pussar* Skönt att allt såg bra ut.
O lilla E sicken sötnos hon e! Klart hon har koll på var bebisen är!
Bruttan: ASG!
Ninnis: Gött med många timmars sömn! Vissa blir supertrötta ibörjan av graviditeten. *blir så glad*
Daa: Yes! Va skönt med FK!!! *dansar runt*
Fru sy: Va skönt att du mår så mkt bättre nu! Hur gick det med fåret?
Villemoa: Jaaaaaaaa! Duuuuuktiga lilla Puerto (varför detta smeknamn?...jag har missat ngt tror jag) Hoppas att hon behagar komma snart som sin storasyster!
Flamman: KRAMAR i massor! Skönt att du fick tid på vc, hoppas att du kan slippa medicin....men en stor fet SPARK i häcken maken! Så får han inte säga till underbaraste flammisen!!!!*hötter med näven o morrar* Hoppas han INSER att det är HAN som har orsakat detta o tar tag i sig själv o börjar käka medicin.....o vem fan bryr sig om HAN inte märker någon skillnad......det VIKTIGASTE är ju att närmaste familjen märker det....o DET borde vara en anledning om NÅGON för maken att skärpa sig!
Bruttan: Är väldigt nyfiken på det där med att spåra vatten/se på gravida vad det blir.....hur funkar det där.....vääääldigt nyfiken!