Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-09-14 00:26:04 följande:
    Faktiskt så tror jag att just det faktum att man ifrågasätter sigsjälv är en del av garantin att man kommer att göra allt man kan för det här barnet. För man inser ju då hur viktigt det är, just med tryggheten och alltihop.Du kommer att älska Jullan allt hon någonsin kan behöva. Och sedan en ocean av kärlek till. Shit vad kul det är att ni sla bli föräldrar!
    Word!

Ni har en fantastisk resa framför er Heloise!

Nu måste jag gå och sova, ska upp 5:30 imorgon och fixa iväg trollungarna till dagis o skola. Mormor o morfar ska hämta K på dagis lite tidigare, T har fått order att cykla hem tidigare,  mormor o morfar fixar käk och när jag kommer hem så är det raka spåret till Street dancen med T. Hon tyckte det var SÅ kul!! Lilla, söta, coola T ♥

• Norrskensflamman

Ingis: Oj, så jobbigt din syster har det . Förstår att du inte hinner och orkar hänga här just nu! Nu behöver hon all stöttning hon kan få i detta, så att hon inte backar. Det är det som är risken. Allt känns övermäktigt när man är i en sån här situation, när man inte ens vet var man ska bo. Hade inte min bror funnits där för mig hade jag nog inte tagit mig ur mitt helvete. Jag fick bo där 3 mån innan jag fick en lägenhet. Kvinnojourerna brukar kunna stötta och hjälpa, för man har inte direkt ork att ta tag i allt praktiskt när man själv är helt sönderriven, stampad och trampad på, både fysikskt och psykiskt. Visst har hon barn också.
    Skönt att du finns där för henne! Du gör en stor insats som är livsviktig för henne
    Styrkekramar!!!

• Norrskensflamman

Fru Sy: kikar in och kramar om dig. Usch så jobbigt när du mår så där. Men himla gulligt av kollegorna att skicka blommor.
    Hoppas, hoppas illa måendet lättar snart.
    Och det kan visst börja puta lite nu, om man inte har så mycket "hull" sen förut så kan bulan synas ganska snabbt, för en själv i alla fall, medan andra däremot inte ser den så fort.

• Norrskensflamman

Stor, lång, varm kram till dig Ninnis! Fy vad många dödsfall och tråkigheter på en gång. Oj, oj, hoppas verkligen att mormor kom under vård i tid och repar sig. En stroke !

• Norrskensflamman

Andbeyond: Jag skulle bli jättenojjig av blodet, men läkarna borde ju veta vad de sysslar med. Skönt att det inte är nån fara för bebisen!

• Norrskensflamman

T är född i januari. Jag hade en liten fårskinnsfäll i botten på vagen och en Brios Polar åkpåse. Med en vinteroverall på sig så var hon oftast jättevarm.

• Norrskensflamman

Det är oftast underifrån det kyler, så det är bra med en fäll i botten Men så bor man ju i landsänden där midvinternattens köld är hård

• Norrskensflamman

God morgon!
    *gäspar*
    Skönt att valet snart är över, för jag fastnar alltid i nån debatt eller utfrågning på kvällarna och kommer mig inte i säng.
    Älsklingen kommer på lör el sön Daa.
    På lördag är jag bjuden på surströmming hos mor o far, ska bli så gott
    Lanovia! Kul att du tittar in. Låter som att du har förfärligt mycket just nu. Se till att du får nån chans till vila också, vännen

Nu sitter jag här med mina nya MBT (undrar om det blev rätt nu?) dojjor. De är supersköna. Traskade runt försiktigt i dem, för att vänja mig, hemma igår och på bibblan medan T var på Street Dance. Känns bra än så länge.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans