• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

*ser det framför mig*

passionsblomman skrev 2010-10-22 15:00:13 följande:
      Nej jag var lite mer melodramatiskt lagd. Det där med den fattiga och hunsade stackars flickan som slet i sitt anletes svett......passade rätt bra när sedan mamma blev arg också."Se där, orättvisa onda värld"

• Daa

Villemoa skrev 2010-10-23 15:28:24 följande:
    Idag har jag varit och träffat Bruttan och hennes tjejer och det var MYCKET trevligt!! Lite shopping hann vi med också. Kan säga att Moa och lilla Vild numer har likadana kappor TACK Bruttan och tjejer för en mycket trevlig dag! ♥

Åh, så mysigt! Fina Bruttan med sina fina tjejer och så fina Villemoa med gulliga Moa och Puerto! *trycker också på gilla-knappen*

• Daa

Heloise: oj, nog hade jag förstått att snittet blev dramatiskt, men så dramatiskt!
    Hoppas att ni har fått ha en fin dag med underbara lilla Elise.

• Daa

Ja, Flamman, det är snällt av dina föräldrar. Det är ju så viktigt med varma skor när det börjar krypa neråt på termometern.

Imorgon ska vi till Ikea för att bryta i spjälsängar och sån't, kanske handla lite också. Är det något man absolut inte får missa att köpa när man tar sig till Ikea och är i väntans tider?

• Daa

Norrskensflamman skrev 2010-10-23 16:40:21 följande:
    Om ni styr kosan hemåt från Ikea nångång på eftermiddagen så kan du väl slå en pling. Om vi är färdiga på Folkets hus så kan ni ju svänga förbi på en kaffe till oss?! Det är ju på vägen liksom. Vi bor inte alls långt från E4:an!  

Oboy, oboy, oboy! Det ska vi göra.

• Daa

Villemoa skrev 2010-10-23 16:41:42 följande:
      Du får absolut inte missa att köpa deras små tvättlappar/handdukar, 10st/29:-. Vi uppdaterade med två nya paket och slängde en massa vi hade sen Moa. Badbalja kanske, sängkläder till spjälsäng.

Tack för tipsen. Många talar sig varma för tvättlapparna, så de måste vara något alldeles extra.
    Sov så gott.

• Daa

Norrskensflamman skrev 2010-10-23 16:34:43 följande:
    Hej Daa! Hej Villemoa! Härlig dag idag ni haft Villemoa. Daa, har du varit ute nåt i det fina, kalla vädret? Jag har bara varit på stan och gjort ärenden. Jag jagade ut ungarna för en timme sen snart, så de är ute och leker i solnedgången. De kastar en massa härliga gula lönnlöv på varann och leker och har kul därute. Skönt!  

Mysigt att vara ute och leka en dag som denna.
    Jag har gått en sväng för att posta ett brev, men som vanligt såsat och sovit bort dagen. De där tupplurarna har en tendens att bli ungefär dubbelt så långa som jag har planerat, men det behövs kanske.

Eländigt med er racklande bil.

• Daa

Heloise: härligt att läsa om den arga badbebisen. *hjärtar* Kör hårt, Elise! Ninnis: åh. så. spännande. Håller krampaktigt tummarna för att det är ett plus som stannar kvar. Men det låter ju lovande det som Snaily skriver. *vinkar till Snaily*

• Daa

Mäh. Någon stal mina radbrytningar. Tur att ni är så smarta att ni förstår var de skulle ha varit.

• Daa

Fru E: så tråkigt med mormor. Beklagar sorgen. *kramar om*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans