I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
*ser det framför mig*
*ser det framför mig*
Åh, så mysigt! Fina Bruttan med sina fina tjejer och så fina Villemoa med gulliga Moa och Puerto! *trycker också på gilla-knappen*
Heloise: oj, nog hade jag förstått att snittet blev dramatiskt, men så dramatiskt!
Hoppas att ni har fått ha en fin dag med underbara lilla Elise.
Ja, Flamman, det är snällt av dina föräldrar. Det är ju så viktigt med varma skor när det börjar krypa neråt på termometern.
Imorgon ska vi till Ikea för att bryta i spjälsängar och sån't, kanske handla lite också. Är det något man absolut inte får missa att köpa när man tar sig till Ikea och är i väntans tider?
Oboy, oboy, oboy! Det ska vi göra.
Tack för tipsen. Många talar sig varma för tvättlapparna, så de måste vara något alldeles extra.
Sov så gott.
Mysigt att vara ute och leka en dag som denna.
Jag har gått en sväng för att posta ett brev, men som vanligt såsat och sovit bort dagen. De där tupplurarna har en tendens att bli ungefär dubbelt så långa som jag har planerat, men det behövs kanske.
Eländigt med er racklande bil.
Heloise: härligt att läsa om den arga badbebisen. *hjärtar* Kör hårt, Elise! Ninnis: åh. så. spännande. Håller krampaktigt tummarna för att det är ett plus som stannar kvar. Men det låter ju lovande det som Snaily skriver. *vinkar till Snaily*
Mäh. Någon stal mina radbrytningar. Tur att ni är så smarta att ni förstår var de skulle ha varit.
Fru E: så tråkigt med mormor. Beklagar sorgen. *kramar om*