Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru Bygg jag tycker det låter som att det är illa nog att du är på jobbet idag. Borde du inte vilat en dag till?
    Imorgon tycker jag absolut att du skall vara hemma. Din kompis kommer inte bli lyckligare av att du knäcker dig. Man måste tänka på sig själv ibland, även om det är jättesvårt.

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-10-29 09:53:19 följande:
    Jag ska faktiskt på tjejmiddag ikväll också, med fd. universitetsvänner. Den här gången blir det på restaurang i stan. Resten av helgen ska jag göra så lite som möjligt. Bara mysa med maken & vovven ♥

Låter som en bra start på en mysig helg.

• lanovia 08

Fru Bygg hittar inte ditt inlägg nu om att komma till Göteborg till våren. Men jag väljer att tolka det som ett löfte.

• lanovia 08

Helt rätt!

Fru E skrev 2010-10-29 10:50:31 följande:
    Läste om BT-fika och ni är så välkomna när ni vill har insett att vi kommer att ha det stökigt många veckor till och då är det lika bra att bjuda in folk när man vill istället för att vänta tills det är klart!

Surt att de hade så dåliga alternativ av alkoholfritt och att kollegorna drog för mycket slutsatser av det.
    Jag hoppas dock att kollegorna har rätt. Håller alla tummar för er.

• lanovia 08

Det är citatet ryckt ur sitt sammanhang låter inte bra.

Fru E skrev 2010-10-29 10:49:29 följande:
    Ninnis-på ett sätt var det ganska skönt med konferens eftersom det skingrade tankarna, bara kvällarna som är svåra att hantera lite med alkoholen

• lanovia 08

Ingis kul att se dig här! Saknar dig när du inte är här.
    Men du, du är en supersyster låter det som. Men nu tror jag att det är dags att tänka lite på dig själv och din familj?
    Flamman verkar ha bra tips med att få ut henne på danskurs. Du skall inte behöva känna att det är ditt ansvar att gå ut med henne.

• lanovia 08

Tack söta ni. Jag vet egentligen att det är lätt hänt och att jag inte är någon klantskalle. Men det känns så klantigt. Dock inser jag ju att jag inte hade någon chans att se stolpen, den gömdes av våran huv. Så jag skulle behövt registrera den när jag parkerade. Men då stannade jag bara snabbt för att rusa in med E till en kompis i spöregnet. Sedan skulle jag flytta bilen till en gästparkering som låg bra mycket längre bort från deras hus och då hade jag glömt allt vad små stolpar som inte stack upp ovan för huven heter.

Så idag får svärfar komma hit med sin bil så vi kan ta oss till stugan i helgen. Känns surt att fler skall behöva drabbas av min idioti.

• lanovia 08

Daa du har en så fin mage.
    Tänk där ligger Axel och Fälga och Axel med huvud neråt. Tänk så bra.

• lanovia 08

Precis, jag har märkt att jag kanske slappnar av lite när E inte är med. När jag har henne är jag ju på helspänd, hemma måste man ju se till så att inget farligt ligger på golvet eller att hon kan ramla etc. I bilen är det 300% vaksamhet när hon är med. Det får ju bara inte hända att man krockar eller blir påkörd i sidan när hon sitter i bilen.
    Så när jag då väl har fått henne ur bilen och kan köra iväg själv, japp då slappnar jag nog omedvetet av lite för mycket.

Ninnnis skrev 2010-10-29 11:01:06 följande:
    Lanovia, det är bara tur att det inte hände något med dig och E!

• lanovia 08

Nu är spillevinken fotad. Återsstår bara att se hur reslultatet blir.
     Alltså jag är så stolt över den tjejen, alltid så glad och go. Och självklart jättesöt (partisk jag??? )

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans