• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Åh hej, där är ju du, Flamman.
    Skulle just börja nynna skrytsamt att vi varit hemma hos dig och fått träffa din fina familj och fina du. Så lustigt att du också kommer in-nynnandes

Tack så mycket för fikat och mammakläderna. Det var så kul att se hur ni har det. Och framför allt kul att få träffas över en kaffe och inte när vi alla är lite stressade för att vi strax ska vara någon annanstans.

*nynnar skrytsamt* Jag har fått träffa T och K, jag har fått träffa T och K.

Det gick bra att ta sig hem. I alla fall tror jag att det gick utan större bekymmer. Uppenbarligen sov jag större delen av vägen.

• Daa

Jag ska bara inflika att jag håller med Bruttan om Villemoa.
    Och Villemoa om Bruttan. Fjälltjejerna är något extra.

Villemoa skrev 2010-10-24 17:30:47 följande:
    Bruttan: nu blir jag generad tack för dina fina ord, de värmer verkligen! ♥ Måste ju säga att du går inte av för hackor du heller och dina fyra fina tjejer, så sööta så! Moa tyckte hon var jättefin i sin nya kappa en verkligt underbar dag igår!

• Daa

Jaa, vi trivdes bra!
    Tyckte inte det var rörigt, utan snarare sådär som det ser ut på ett ställe där folk lever och rör sig. Hemtrevligt. Mysigt. Välkomnande.
    Kommer ni förbi oss på en kaffe kommer ni att märka att vi har liknande organisation på våra prylar.

• Daa

Detsamma, hälsar maken och tillägger att han faktiskt är ovanligt skäggig idag.

Norrskensflamman skrev 2010-10-24 19:57:06 följande:
    Ha ha! Vi kommer förbi och inspekterar, var så säker Maken tyckte Skäggmannen var jättetrevlig, och att du är det, det visste han ju redan

• Daa

Panzer och Heloise: tack för att ni delar med er av er lilla gullklimp. Svårt att ge sig till tåls tills jag kommer hem och kan se filmen med ljud. Hoppas med er att ni snart får komma till Gävle och att Elise slipper otäcka baciller.

Ninnis: hjäääälp! Det är lite väl spännande nu. *Håller tummarna och Ninnis hand.*

Blommis: skit med det snåla resultatet. Många varma kramar härifrån. Med förhoppningar om att det tar sig.

• Daa

Fru Sy: skönt att det inte var någon infektion och att allt ser bra ut.

• Daa

Aaaaah! *sympatikreverar en smula*

Ninnnis skrev 2010-10-25 17:49:12 följande:
      Nej han kommer om en tímme...*kreverar*

• Daa

Det första jag gjorde när jag kom hem var att se Elise-filmen. Med ljud den här gången. Satt med tårar i ögonen. Heloise och Panzer, hon är verkligen ljuvlig, den lilla flickan! ♥

• Daa

Flamman: Grrr för rackel-bilen! Morrrrrr åt martyrmaken.

Villemoa: KRAM! Kräks på du.
    Puerto: vänd på dig. *lockar med ett färgglatt mjukisdjur med en lång och fin etikett som prasslar roligt.*
    Tiden: gå fort nu.

Blommis: hoppas nu att den ökade dosen ger en riklig och god skörd! *hoppashoppashoppas så in i Norden*

• Daa

Hmmm.... Nnae.
    Jag har inte haft tid idag. Om jag hade haft tid hade jag inte orkat. Sov illa inatt och var riktigt orolig i morse för hur jag skulle klara den här dagen. Det verkar jag ju ha gjort hyfsat i alla fall.

Chefen har inte tagit upp mina FK-bekymmer alls. Och som sagt, har själv haft lite för ont om tid.

Villemoa skrev 2010-10-25 14:21:43 följande:
    Daa: har du telefonterrat FK än då? Va, va, va?
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans