I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Tråkigt med den syster.
Hoppas gör Blommis. Förstår att två ägg känns lite, men det räcker ju med ett bra!!
Jag tror på den 15e, så kan vi dela födelsedag.
Villemoa oavsett så är det riktigt när nu. Snart har ni Puerto la dramaqueen hos er. Tjojho!!
Appropå födelsedag, maken håller sin tradition vid liv. Så här lagom 2v innan så meddelar han att jag minsann inte alls får sitta med vid datorn när han skall kolla hur mycket pengar han har. OCH jag får absolut inte logga in på hans konto, vilket jag gör ibland för att kolla månadsekonomin och resekontot. Nähä??
Alltså är det fuffens på gång även detta år. Men what?? Jag är så nyfiken så jag håller på att smälla av. Det är nog ingen resa dettta år ialla fall.
Skulle vara så lätt att bara logga in på hans konto för att kolla, men det är ju att förstöra lite för både honom och mig. Eller???
Bobou tack för ditt inägg till mig häromdagen.
Men jag blir TOKIG varför kan inte tjejen sova?? hon var ju så trött att hon somnade mitt i maten.
Jag som trodde jag skulle ha någon timme för mig själv och kunna sitta här och läsa o skriva i lugna ro.
Lilltjejen verkar ha alldeles för ont i magen för att sova. Ändå så trött så att ögonen faller ihop mellan varven.
Fru E det är imorgon som är testdag eller?
Jag hoppas så innerligt för er.
Hänger med i plusvågen! kom igen nu embryo!