I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
From your mouth to God´s ears!!
From your mouth to God´s ears!!
Nu ska jag gå och natta min lilla skrutt och krama henne lite extra *torkar en tår ur ögonvrån*
Har också en solskenshistoria: en bekants syster födde sin dotter i v.24 och hon vägde runt 700 g. Idag är hon en pigg 3-åring utan några som helst men. Blommis: vet du ungefär när det är dags?
lanovia: vad skönt att ni hittat ett sätt som passar er!
Bruttan: ja det var positivt att höra! Stackars Grodan, hoppas hon kryar på sig snart! Moa är också snorig och täppt. Hoppas det antingen bryter ut ordentligt eller går över innan bebisen kommer! Det går både magsjuka och svinkoppor på dagis så vi får se om vi klarar oss. Jag skulle inte vilja va magsjuk när det hela sätter igång...
Ja, de borde ju vara på OP nu. Usch, ikväll har jag haft fler sammandragningar än vanligt men det är ju inte så konstigt med tanke på den grad av oro som finns i kroppen just nu.
Välkommen till världen lilla Elise! Kämpa för allt du är värd allas våran lilla Jullan! Ja, tack Heloise o Panzer för att ni orkar och vill dela med er! Många styrkekramar till er!
Vad bra Bruttan att du uppdaterade. Fick också SMS vid 04.00 men jag visste inte vad jag fick skriva. Kunde inte somna efter det, tänkte på dem hela tiden. Vilken start Elise fick här i livet, lilla gumman. Måtte det gå vägen!
Flamman: lycka till idag, jag tänker på er också!
Ja, jag väckte gubben och han låg vaken med mig en stund. Först några minuter senare förstod jag innebörden av "...kämpa förgäves för sina första andetag...". Då var jag tvungen att buffa på pyret i magen för att få ett gensvar och det fick jag tack och lov!
Nu är jag så trött så jag håller på att svimma! Moa är hemma med mig idag för hon är genomförkyld, hostar och har lite feber. Ska se om jag inte kan övertala henne att vila med mig sen...