Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Massa kramar till Blommis!!! Kom igen nu ägget!!!
    *Håller om Blommis*

• lanovia 08

nu får jag lämna er och se om jag kan göra något för o hjälpa skruttan

• lanovia 08

Heloise underbart att läsa! Grattis till tjejen som redan är 1 månad.
    Hur mår ni nu?

• lanovia 08

Blommis hormonpumpad och dessutom full av önskan, förtvivlan och alla möjliga känslor inte konstigt att du inte orkar med motgångar. *kramar*

• lanovia 08

Nä jag vet. Jag skall inte kolla, men jag blir så jädrans nyfiken så när djävulen får tag imig får jag sådan lust att tjuvtitta.

Villemoa skrev 2010-11-04 14:39:10 följande:
    Stackars lilla E som har svårt att sova och har ont i magen!! Jag skulle inte titta på makens konto, det är ju alltid roligt med överraskningar!

• lanovia 08

Villemoa vad skönt att Puerto ligger kvar som hon skall.
    Känns så konstigt att kalla en tjej för Puerto, det är ju maskulint. Puerta borde det vara.

• lanovia 08

Trevlig med en lunch bara ni.

Norrskensflamman skrev 2010-11-04 13:15:39 följande:
    Jag känner mig lite gladare. MIn man bjöd ut mig på lunch på tu man hand. Och så gav han mig brevet som kommit idag från sjukhuset att han ska boka tid för provtagning inför medicineringen. Han bad mig ringa och boka tid på labb, och det ska jag med GLÄDJE göra. Jag skippade tjafset om att han ska ringa själv osv. Kände bara att det viktiga är att det blir gjort. Själv skulle han inventera stans sportbutiker och försöka fixa en bra deal på bandyutrustning för ett pojklag i Ryssland.

• lanovia 08

Och bra att han vill att du skall boka tid, det är ju bättre än att han totalvägrar.

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-11-04 09:09:15 följande:
    Hvidis, det var Lanovia som loggade in från mobilen och skulle skriva om Villemoas "knyte". T9 valde dock att skriva Puerto istället, och på den vägen är det

En liten felskrivning och sedan är det kört.

• lanovia 08

Skönt att du kan prata med dina chefer om det.
    Men om du blir sjukskriven en kortare stund kanske du kan få ork att ta i tu med det du behöver göra hemma istället för att slita på båda ställena??

Norrskensflamman skrev 2010-11-04 09:10:06 följande:
    Vi har en gäst därhemma, så jag och maken har inte pratat så mycket. Gästen åker idag. Jag vet inte om jag VILL prata dock. Orkar inte. Jag har bara kramat honom jättemycket.Sen så har jag berättat på jobbet för mina närmsta chefer, hur det ligger till. De blev lite skärrade och nu ska de försöka ordna så att jag ska kunna må bättre på jobbet i alla fall. Eller de VILL ordna det. Men de kan ju knappas sparka Hysteriska mellanchefen för min skull... Så jag vet inte vad de ska kunna göra. Fixa lite avlastning av arbetsuppgifter kanske. Och att jag får gå iväg till läkaren utan en massa frågor. De sa att jag får ta ledigt och gå hem tidigare och så om jag känner att jag behöver. Men att bli sjukskriven och gå hemma är inte en lösning, tror jag. För hemma är det ju en ännu större press, som det är just nu i alla fall. Knivigt...Iallafall är de måna om att jag inte ska gå in i väggen. Såklart.Daa; Härliga besked från FK *pustar ut* Tack gode Gud, så skönt! Kram!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans