Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Vad tråkigt om ni inte kan åka o träffa dem. Vart bor ni förresten?

Heloise skrev 2010-08-19 19:23:31 följande:
    Ja verkligen, jag känner för att gråta en skvätt! Vi brukar bara "hinna" träffa dem 1 max 2 ggr om året, och det är väl iten guldläge att dra till Kinna med liten bebis mitt i smällkalla vintern direkt. Äsch jag tar med mig datorn och Gilmore Girls dvdboxarna till skönaste fåtöljen och fot pallen.

• lanovia 08

Nej nu skall jag resa på baken och göra något vettigt en stund till medans E sover. Vi skall få besök ikväll av E´s bb kompis o föräldrar. Skall bli trevligt

Hon sov förresten lite bättre inatt. Hon vaknade vid halvfyra men när hon fick komma till mig o äta så somnade hon om och sov några timmar till.
    vi är bortskämda med att hon sovit till 6 halvsju sista tiden så när hon börjar vakna så här är man inte riktigt beredd. Men inatt var jag mer förberedd så då var det lättare att ta det.

• lanovia 08

så skriver några inlägg till

• lanovia 08

då var sidan min! dags att göra nytta.

• lanovia 08

Borde inte sitta här, men maken är inte hemma så han ser mig inte.

Har varit startat hurtigt idag, först sprang jag o hunden sedan har vi alla varit ute på en ordentlig promenad. Nu är energin slut lagom till att börja packa.

• lanovia 08

*vinkar tillbaka till Daa*

pansarkryssare till bH. Måste få le även om jag vet vad du menar.

Jag har sådan ångest över mina bröst just nu. Hänger och slänger lealöst nere runt knäna. Hörde däremot någon som sa att de blir mindre än orginalstorlek när man slutar amma. Stämmer det ni som vet???

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans