• andbeyond

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Haha, det här är ju helt galet! Har läst ikapp och nu fnissar, asgarvar och gråter jag om vartannat.

Heloise och familjen: Vilken underbart söt liten tjej! Vilken kämpe! Så glad för er skull och jag som de andra fortsätter att be och hålla tummarna att det blir mer och mer gosa tid och glada besked för varje dag som går! KRAM!

• andbeyond
    Aleta skrev 2010-10-06 18:29:03 följande:
    Alla trådisar som vill vara med uppmanas höra av sig till min inbox för ett viktigt meddelande.
    Vara med?
  • andbeyond

Det är verkligen underbart att höra hur Elise mår bättre och att du orkar mer! Det har varit så fint att se hur du och panzer kämpar tillsammans. Längelevekärleken!

Ta hand om er allihop, tänker på er mycket. Kram!

• andbeyond

Håller tummarna för Ninnis! Hoppas allt går bra!

Hvidis på dagis också

Blommis: Ta hand om dig, du är så viktig här i världen! Glöm inte det.

Kl. 15 ska vi på RUL...

• andbeyond

Härligt ninnis med alla äggen! Woho! :) hoppas du slipper vara öm så länge till, och att pizzan är god. Vi har haft en bra eftermiddag, såg en livlig och frisk liten FLICKA suga på tummen

• andbeyond

Blommis: Ja verkligen! Så roligt att hon var vaken och sprallig

Hoppas du får må bättre snart och att den andra "ivf-grejen" är superbra och att allt blir precis som ni önskar!!!

• andbeyond

Ninnis! Sju små! Åh!

Hoppas de delar sig som tokar! Eller, alltså, inte som tokar. Utan lugnt och korrekt.

• andbeyond

Ninnis: Åh vad jag hoppas att det håller i sig! Det tror jag att det gör! *gnuggar lite mage på distans bara ifall att det hjälper*

Jag kände mig jättedum när jag blev gravid "så lätt", man önskar så att det ska bli för alla fina här i tråden. Men jag är säker på att vi alla önskar varandra allt gott även om man såklart önskar att det är "mitt plus" det pratas om också.

Så var lycklig! Det blir inte mindre jobbigt senare om någon skulle hända. Jag har fått mycket kommentarer att jag berättade tidigt och att jag pratar om barnet som att det redan är här nästan. Men för mig så skulle det hända något med mitt lilla hjärta nu så blir jag förkrossad oavsett. Skönt att slippa oroa sig i onödan om allt faktiskt går bra

• andbeyond

GRATTIS Ninnis!!! WOW! *skuttar runt som en galning, eller snarare rör mig i snigeltempo i något som skulle vara en glädjedans om jag inte hade så ont i höfterna *

Stora Kramar till Blommis och Flamman! Måtte allt bli gott!

FruE: Håller alla tummar!

Fru Sy: Jag var också orolig, vi hade egentligen tänk träffa vänner samma kväll som RUL men valde att träffa dem vecka efter istället "ifall att". Det som hjälpt mig i den här oroscirkusen är gravidyogan. Så skönt att bara få fokusera på min andning och bebisen i magen någon timme varje vecka

HeliPanzer: Hon är ju sååå liten! Och sååå Söt! Hoppas allt går bra med flytten och att ni får det bra allihop i Gävle!

Jag är lite off, massor i skolan men mår bra och bebisen sparkar Försöker läsa men hinner inte kommentera så mycket. Stora Kramar till er alla!

• andbeyond

Blommis: Haha! I wish!

Lilltjejen börjar bli en riktigt duktig sparkare nu. Särskilt när jag suttit på lektion länge och lutat mig över anteckningsblocket. Lite trångt där inne eller nåt Maken är lycklig för nu kan han också känna. Jag är i vecka 20+5 så över halvvägsstrecket. 110311 är det datum vi fick sist, tror jag. De har sagt lite olika, haha.

Tänker på dig fina blomman! Hoppas det blir follikelboom därinne!

• andbeyond

alltså, follikelboom på ett trevlig sätt. mer som ett kittlande pooof..

• andbeyond

Villemoa: Kul Hoppas den lille vänder sig och att du får må bättre eller få din bebis snart!

• andbeyond

Panzerfaust skrev 2010-11-01 09:41:13 följande:

Elise andra bad: www.youtube.com/watch Tror hon gillade detta mycket bättre
    Man smälter verkligen! Så söt hon är! Hoppas ni mår bättre allihop.
  • andbeyond

Men ÅH! Grattis Fru E!!!

Kraaaam!

*läser vidare*

• andbeyond

Heja Blomsterfröet! Täänk vad bra det varit om man kunnat tillsätta lite extra växtnäring till embryon också...

Känner att jag har fått en tendens av gravidhjärna nu som minns inte riktigt vad jag nyss läste, haha. Men försöker kommentera lite.

stor KRAM till Flamman! hoppas verkligen det lugnar ned sig och att du får en diagnos att landa i (alltså att han får en diagnos.. öh. ja.).

Lanovia, härligt att höra att maken mår bättre. ta hand om dig

Ninnis: vi har trygg hansas gravidförsäkring +. Börjar "gälla" i vecka 26.

Villemoa: ! nu kommer hon ju snart! HEJA puerto!

Sen har jag glömt vad mer jag tänkt kommentera, så KRAAAAAMAR till resten av er fina!

• andbeyond
    Ninnnis skrev 2010-11-08 16:53:08 följande:
    På tal om det så har jag fått fem praktfinnar på hakan som har formaterat sig ungefär som Karlavagnen...
    Vackert! Älskar Karlavagnen och dessa kalla stjärnklara nätter! Men kanske inte alltid så kul på hakan. Jag är en riktigt prickis, haft akne sen jag var 14 men är bättre nu under graviditeten. Vågar inte tro på att det håller sig dock

Gaser är helt klart något som hör ihop med graviditeten, jag menar varför skulle kroppen koncentrera sig på något så trivialt som tarmarna när det finns en bebis?

Vårt arbetsnamn har varit Bäbisen. Mycket innoativt inte sant? Nu är det med lillflickan eller sparkisen.

Flamman: Om du har några frågor eller vill ha fler erfaranheter av antidepp (SSRI nya sorten) så är det bara att fråga. Här eller inbox. Jag har ätit i 2 omgångar och inför senaste (äter fortfarande dock lägsta dos) tog jag reda på massor av information då vi funderade på barn. Har tom träffat en av sthlms mest insatta läkare/psykologer på mödravård/depression området. Är lite av ett kontrollfreak.. men bara lite.

I övrigt vill jag bara dela med mig av lite glädje - jag har en så himla härlig period av glad nu. Varit deprimerad i många år och har just blivit "friskförklarad" men medicinerar som sagt fortfarande av många bra anledningar Jag älskar att leva! Och det hade man inte hört mig säga för 14 månader sedan. Ibland blir allt bra också fastän man är i djupaste mörker!

• andbeyond

FruSy: Jag har kört vattengympa och gravidyoga sedan knappt någon mage alls. Var i vecka 13 dock, de flesta vill att man ska vara det. Mest för att "hålla ryggen fri" tror jag. Är nog lätt att "skylla" på utomstående saker om något händer som skulle hänt oavsett. Men efter det är man välkommen oavsett mage. Älskar både vattengympan och yogan.

• andbeyond

Tack för att ni är så söta och gläds med mig Puss på er!

• andbeyond

Grattis Villemoa med familj! Det var värst vad det tog fart! :) kramar i massor! Ninnis: håller alla tummar. Blod är så jobbigt. Vet att inget tar bort oron men jag hade blod på papperet i vecka 5,6,14,15 och 16. Ofta efter att jag varit på toa :) Så jag hoppas det var ett blodkärl och en engångshändelse! Kram STOR kram till helipanzerfamiljen också. Tänker på er. Daa: bra att du ringde. Hellre en fråga för mycket... Blommis: vilken gubbstrutt! Bra att du visade var skåpet ska stå. Här nog glömt någon och något.. kram till alla iaf

• andbeyond

Vackert så det skär i hjärtat! Kram och godnatt heloise

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans