Ninnnis skrev 2010-11-08 16:53:08 följande:
På tal om det så har jag fått fem praktfinnar på hakan som har formaterat sig ungefär som Karlavagnen...
Vackert!
Älskar Karlavagnen och dessa kalla stjärnklara nätter! Men kanske inte alltid så kul på hakan. Jag är en riktigt prickis, haft akne sen jag var 14 men är bättre nu under graviditeten. Vågar inte tro på att det håller sig dock
Gaser är helt klart något som hör ihop med graviditeten, jag menar varför skulle kroppen koncentrera sig på något så trivialt som tarmarna när det finns en bebis?
Vårt arbetsnamn har varit Bäbisen. Mycket innoativt inte sant? Nu är det med lillflickan eller sparkisen.
Flamman: Om du har några frågor eller vill ha fler erfaranheter av antidepp (SSRI nya sorten) så är det bara att fråga. Här eller inbox. Jag har ätit i 2 omgångar och inför senaste (äter fortfarande dock lägsta dos) tog jag reda på massor av information då vi funderade på barn. Har tom träffat en av sthlms mest insatta läkare/psykologer på mödravård/depression området. Är lite av ett kontrollfreak.. men bara lite.
I övrigt vill jag bara dela med mig av lite glädje - jag har en så himla härlig period av glad nu. Varit deprimerad i många år och har just blivit "friskförklarad" men medicinerar som sagt fortfarande av många bra anledningar Jag älskar att leva! Och det hade man inte hört mig säga för 14 månader sedan. Ibland blir allt bra också fastän man är i djupaste mörker!