• Leksi

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Nu har jag också hunnit se filmen när Elise premiärbadar - helt ljuvlig är hon! ♥ Och så fantastiskt liten.

Stora kramar till dig Flamman! Jag är imponerad av att du orkar kämpa så för att hålla ihop familjen. Din make gör det sannerligen inte lätt. Hoppas han surat klart snart för den här gången.

Kramar om Blomman, åh vad jag hoppas för er skull.

Hur kändes det att åka till jobbet idag Ninnis och låtsas som ingenting? Minns att jag själv tyckte det var väldigt märkligt, hela ens liv hade förändrats för alltid men utåt skulle man vara som vanligt... Underbart bekymmer dock! Mysigt att gå runt med den vetskapen ju.

• Leksi

Ninnnis skrev 2010-10-26 10:31:33 följande:
    Jag har faktiskt berättat för mina två nämsta kollega och mina två chefer. Eftersom jag behövde vara borta en hel del i samband med UL, äggplock, återförande etc. så kändes det skönt att de visste varför. Jag hade tänkt vänta lite med att berätta hur det har gått, men chefen såg det tydligen på mig så jag berättade idag... Jag har dock bett dem hålla det hemligt ett tag till.

Va kul!!

Och roligt med hälsosamtal och inskrivning också!

• Leksi

Åh Blomman, fy sjutton för allt ni tvingas gå igenom. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att gå hela vägen. De största kramar till dig.

• Leksi

Hvidbrud skrev 2010-11-03 20:29:02 följande:
    Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

Grattis till lyckat UL och KUB!! Så underbart!! Och gulliga lilla E, så liten hon är. ♥

Fint datum också! Alfred är född den 4/5...

• Leksi

Villemoa, nu är det verkligen nedräkningen för er - det kan ju bli när som helst nu! *spännande!!* Hoppas lilla Puerto ligger kvar med huvudet nedåt tills det är dags.

• Leksi

Daa skrev 2010-11-04 18:37:40 följande:
    Det är ju Puerto! Inte kommer Puerto när mamma väntar sig det. 20:e säger jag.  

Jag håller med. Gissar på 1 december!!
    Vad otroligt skönt att hon stannat kvar i rätt läge och dessutom fixerat sig.

*håller tummarna för Blommis diamant-ägg*

*håller tummarna för Fru Es test imorgon*

• Leksi

Villemoa skrev 2010-11-04 20:07:56 följande:
    Om ni vill ha chansen på äran och första SMS:et Leksi, lanovia och Hvidis så behöver jag era mobilnummer. Annars blir det bara äran men det är ju inte fy skam det heller

Jag har inboxat!

• Leksi

passionsblomman skrev 2010-11-05 11:51:57 följande:
    Nu har jag varit och duschat utan att någon ringde under tiden. Nu borde de väl ändå ha ringt ifall vi inte ska åka? För nu måste vi ju åka snart!

Bådar gott... Åååhh, vad jag håller tummarna för er!!!

• Leksi

En sån underbar morgon Fru E!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är så otroligt glad för er skull!!!

• Leksi

Välkommen tilll världen lilla Ellie!!!
    GRATTIS Villemoa och hela familjen! Hoppas ni mår bra allihop och att ni har det riktigt mysigt!

Tänk nu har Ellie funnits i över ett dygn! Är det inte mäktigt så säg?

• Leksi

Ninnis - oh!! Förstår att du blev helt förskräckt men det låter ju som att det kunde vara ett brustet blodkärl. Hoppas det!

*håller tummarna för Blommis ägg*

Lanovia, tack för att du lagt in de underbara fotona på Spillevinken! Så otroligt söt hon är!
    Grattis på födelsedagen och vad kul med en fest!! Var det igår du fyllde?

Åh det är så mycket jag vill kommentera men nu vaknar A - igen! Äsch, stora kramar till er alla!!

• Leksi

Hvidbrud skrev 2010-11-14 23:21:27 följande:
    Hon fyller först om 38 minuter, leksi! Grattis i förskott! Kram kram kram! Kudden kallar här också! Natti natt!

Aha! Ja grattis i förskott Lanovia! Hipp hipp hurra!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans