I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
ezinearticles.com/&id=4274661
ezinearticles.com/&id=4274661
www.whfoods.com/genpage.php&dbid=72
Flamman ör som graviditetsdrömmarna... Helt utan spärr och filter... hade också heta drömmar och konstiga... Kattungar som bet mig i tummen genom magen ( ja, jag bar på kattungar...) men rent fysiskt... Jäklar anamma vilka orgasmer jag fick under graviditeten. Det saknar jag lite....
Vad mysigt ni alla ska ha det! Jag Batman och muffin ska bara ha det mysigt o h strosa lite i parken och njuta av att malmöfestivalen tar slut ikväll... Kanske fika hos några vänner som nyss renoverat sitt kök. De gifte sig för tre år sen och vi är jätte jätte nära. Hon är tokigt barnkär så jag u drar varför det inte har kommit ett litet yngel, men jag vågar inte fråga...
Jag lämnade e en timme på dagis idag! Passade på att gå till fina fin underklädsbutiken och prövade uuuuunderbara bhar! Skönt att göra det utan en liten bebis som säger hä hä och tror hon ska få mat... Köpte inga dock. Men när jag fått jobb, då ska jag ha en som var sååå snygg!
Här är det kalla huset... Gubben kommer hem och är sur. (oj, var inte kaffekannan diskad) så jävla trött på att ha en gnällgubbe som bara tittar på fotboll hela tiden. Och trött på att indianerna inte hittar hit. 6 dagar över tiden nu. Förlåt ego IGEN! Men jag måste ventileeeeeera!
Flamman: det låter ju ganska underbart! Här var det fotboll, trött gubbe, tandsprickningsgråt och sur morsa. Hur kul låter det? Ha ha!!! Det vänder väl snart, det brukar det ju... Har en aldeles underbar morgon med lilla e iallafall! Vi jagar ballong med dockvagnen, spelar baby-synth och dansar och nu river hon ut böckerna från bokhyllan. Snart ska vi in och kasta oss på en hög kuddar, täcken och madrasser så att det killar i magen och e kiknar av skratt!
Två tänder har kommit igenom nu och den ena framtanden i överkäken pressar på. Hon är röd och svullen där. Lilla fina flickan får snart sina riskorn!
Plus!