Heloise, vad snäll du är som åt pizzan istället, gravidhormoner är inte att leka med, så där hade Panzer tur! DU kunde lika gärna ha brutit ihop och storgråtit som blivit arg f ö.
Fru Sy, det låter som om du har väldigt kloka cravings, husmanskost är väl nyttigt?
Passionsblomman, myyyyys! Jag kommer att tänka på en serie med ensamma mamman när hon är ensam hemma en kväll. Hon tar på sig en sliten gammal tröja, sätter på TV och ser något riktigt sliskigt och äter kvällsmat direkt ur en konservburk. "Äntligen kan man vara sig själv en stund".
Tack förresten för klänningskomplimangerna tjejer! Next är en toppenkedja tycker jag, bra priser och skojiga kläder.
Och Flamman, jag håller med! Bästa förspelet, funkar varje gång. Tänk att inte fler killar har kommit på det! (Jag tror det finns studier på att kvinnor har jättare att koppla av och roa sig om det inte finns en massa tydliga måsten som spökar.)
Lanovia, om du får dåligt samvete, så se dig om i världen utanför Sverige. I Frankrike ammar bara sisådär hälften och de som ammar gör det i ett par månader! Vi är bäst på att amma i Skandinavien! Alltså är du bäst!
Jag kom hem sent från mitt möte och tack och lov så ligger dottern i sin säng och inte i lusthuset!
Sov gott!