I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Flamman vilka underbara chefer. All ära och eloge till dem.
Ta nu vara på det här erbjudandet.
Flamman vilka underbara chefer. All ära och eloge till dem.
Ta nu vara på det här erbjudandet.
Fru sy hoppas det går bra på jobbet idag.
Pysslingen tyckte jag lät som ett bra namn på magen, baserat på hur pysslig du är.
Villemoa nu är det bara en vecka kvar tills du får träffa tjejen i magen.
Och en vecka kvar tills jag kan sluta plåga maken. Jag är så jädrans nyfiken!!! Vad har han hittat på? Jag har mina aningar, men samtidigt finns det vissa saker som talar däremot men kanske mer för?? Ja vi får väl se. Nyfiken är jag och utsätter honom för frågor och utpressning gör jag. även fast jag inte vill att han skall avslöja något.
Det värsta är att han kapat mig helt från ekonomin, han vägrar t.o.m tala om hur mycket pengar han har på sitt konto. Och eftersom mitt konto snart är nollat så är det hans vi har kvar att leva på. Jaha så nu när jag vill fixa en farsdag present till honom skall jag då köpa det jag tänkt för typ 300 kr, eller skall jag ta något billigare?? Ja inte vet jag...
Förövrigt mår han lite sämre igen, än så länge är det så att han kan hantera det. Vi har haft en skön helt, pysslade lite hemma och varit med varandra, suttit i soffan och bara tagit det lugnt. igår var vi på långpromenad i 4-5h.
Hoppas bara han inte ramlar tillbaka. Verkar som det blir värst när han är trött och E har sovit sämre i 2 nätter. Det är lite svårt att rädda honom från den tröttheten även om jag tar det mesta av E på nätterna.
Inte kan Villemoa fött ännu, är ju en vecka kvar till det datum jag gissat. nu blir det allt till att knipa.
Enligt FB är hon fortfarande hemma
Hur mår Blommis?
Ingis jobbigt med erat bråk. men skönt att ni verkat få rätsida på det.
Hur är det med dig annars?
Fru Bygg hur är det med dig? Mår du bättre?