Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Åh SHIT! Jag skulle JUST skriva "och hur går det för HeliPanzer?" Och så är du här! Gå inte! berätta mer!

• passionsblomman

Att du gråter kan ju knappast vara någon nyhet för Neo-personalen. och de vore nog mer oroliga ifall du var-vad sa de nu? "stillsam". För det är inte det sundaste i ert läge tror jag.

Vaddå syndrom? Tror de hon har någon typ av utvecklingsstörning eller så då? Och hur fasen ser man det?

• passionsblomman

My GOD Heloise vad detta måste tära på er! Jag blir helt knäsvag.

Har du inboxat något med Tinga? Gör det! Hon är en kanontjej.

Och prata mera här! Jag vill höra ALLT!

Hur funkar era liv som sådant som att ni ju måste äta mat och sån´t? Och har ingen hjälpt er med F-kassegrejen? För jag vet att Tinga berättade att i Lund, där de låg, hade de en personal som helt jobbade med att sköta allt sådant så föräldrarna inte behövde slåss med allt det också.

• passionsblomman

Heloise, idag har jag en massa ggr lyssnat på den här låten och kommit på mig själv börja skratta själv , särskilt på ett ställe där en unge verkligen skrattar sådärsmittsamt osom bara ungar kan.
    Jag försöker tänka att "kanske får jag höra sådant litet och kvillrande skratt i mitt hem igen"
    och då tänkte jag nu, att kanske kan den ge dig lite av ett leende i hjärtat och en liten sekund av hopp och glädje i att ni kommer att få åka hem med er lilla tös och läsa, skratta och busa i smurfhuset.

">

• passionsblomman

ÅH vad bra att du får besök!!! (jag utgår ifrån att hon inte får komma in på avdelningen och se Elise) Jag förstår verkligen att du längtar hem gumman! och allt det där, emd pumpning, sömnbrist och hela killivitten är ju nog bara om allt är precis som vanligt och man är hemma.

Härligt att de säger att hon kommer att leva! man vågar ju knappt andas innan man vet att de liksom blåser lite "faran över" och man har bara hört SÅ mycket hemskt som kan hända.
    Du beskriver den där atmosfären av ångest så himla levande att man kan känna den ut genom dataskärmen. Vilken helt surrealistiks mijö att visats i och så mycket av sin tid också!

Jag själv sparar bilden av dig och Elise när ni läser saga på mitt hjärtas tavla. Det är så stort att hon är här och att du är hennes fina mamma.

Tanken på att själv vara på en plats och ens bebis på en annan, står jag nämligen inte ens ut med att tänka på, för det ger omedelbar ångest. så hur i helvete du ens hanterar det alls ställer mig stum och helt ödmjuk. Jag tror jag hade blivit ett komplett vrak. Och med infektion i såren och allt. FYYYYYYYYYY!

STORA kramar!!!!

• passionsblomman

Klockarbol skrev 2010-10-13 01:28:26 följande:
    Men jag ska bara... Natti natt! Eller möjligtvis nästan godmorgon...

Gooood MOORNING Vietnam, I loooooove the smell of jet-fuel in the morning!

eller var det napalm?

Vaddå borde också gå och lägga mig?

Nej nej, jag sitter och skrattar åt Cornelis FANTASTISKA ordvrängerier!

">

• passionsblomman

Ninnis! SEX embryon! Fantastiskt resultat ju! Ni kommer ju att få FEM eskimåer och massor av hopp i frysen!
    Nu tänker jag inte minst på syskonförsök och så också.
    Hur mår du ?

• passionsblomman

Aleta, åh är det DÄR du är. Jag hann börja oroa mig att du fått en riktig depp-down-period och gömt dig. BRA att du gör roliga saker!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans