• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

God morgon!

Oj vad ni har skrivit! Jag ska försöka läsa ikapp under dagen, jag ville bara tala om att jag lever.

Kram på er så länge!

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-14 18:54:55 följande:
    Ninnis-TD redan efter 11 dagars ruvning inte illa! På vår klinik är det TD 15 dagar efter insättning eller 17 vid FET. Testen skulle kunna visa fel så tidigt eftersom ÄL sprutan kan ge fel resultat på stickan eftersom hormonerna kan hänga kvar, därför är blodprov säkrare skulle jag tro. Konstigt det kan vara så olika. Då ligger du en bra bit framför mig

Jag tycker också det känns lite tidigt, men jag räknar med att de vet vad de gör...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-14 22:59:55 följande:
    Hallååååååååå!Sms från Heloise:"Elise är mkt bättre! Ute ur respiratorn och pigg! Sprid på BT"*sprider för fullt*

Åh! Vilka goda nyheter!

*läser vidare och hoppa att jag inte tabbar mig totalt nu*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-15 22:24:21 följande:
    NU mina vänner är jag i spraypåverkat tillstånd och så här på tionde dagen precis så sårbar och trasig som jag uppenbart blir av den här hormonstormen.Jag har rykt ihop mesd sambon på exakt samam vis som förra gången-med "jag känner mig så ensam i det här" och skrikit så halsen värker och gråtit så ansiktet är helt ömt och svullet.Och han tycker att allt är precis lika orättvist som alltid. "För han JOBBAR ju för att vi ska ha råd med det här (alltså ska jag förså hur oändligt mycket han bryr sig) och min smärta kan väl inte HAN göra något åt"Och så gör allt bara ont och man undrar varför man utsätter sig för det här öht.Fast att för mig vore en liten fråga "hur är det med ryggen idag" eller ett litet erbjudande om att massera den onda ryggen med lite liniment, liksom hela skillnaden.Jag fattar inte att det ska varas så jävla svårt att få fram VAD det är man saknar/behöver/längtar efter utan att allt bara blir ett stort gräl.Jag säger ju ""jag behöver dig" Inte "Du är värdelös" Varför hör han inte det?Och tro mig, jag vet hur mycket av hans kärlek som ligger i det där klassiska"Jag jobbar för min familj-alltså bryr jag mig om min familj mest av allt i världen" men till och med en som valt en sådan man behöver lite verbal och fysisk kontakt ibland. Sorry, där kom en depp-spya så här på fredagskvällen.

Finaste Blommisen! Kraaaaaaaam på dig. Åh vad jag hoppas att ni lyckas nu så att det är sista gången du måste genomlida hela karusellen med spray och skit. Kram igen!

• Ninnnis

Usch och fy för oförstående okänsliga män, illamående, sjukdom, näsblod och gråa filtar! KRAM till alla som vill ha!

• Ninnnis

Heloise, det måste vara fruktansvärt för er att vara kvar på neo/iva med allt vad det innebär. Jag hoppas verkligen att ni får flytta "hem" till Gävle snarast! Kram på er alla tre.

• Ninnnis

TACK fina gulliga ni för kramar, tummar, peppinlägg och sms.

Begravningen i fredags gick bra. Känslosamt och sorgligt men samtidigt värdigt ocg vackert. Det blev så himla påtagligt med livets gång, mormor begravs och lilla embryot kämpar för att fästa.

Än så länge går ruvningen bra. Maken gullar och pysslar om mig, och det känns som att oavsett resultat så upplever vi något väldigt fint tillsammans just nu. Men det känns surrealistiskt att det skulle finnas någon därinne. Jaja, en vecka till så vet vi om nästa steg går i rätt riktning.

Tack igen för ert stöd, ni är guld värda!

• Ninnnis

muggles skrev 2010-10-18 09:46:58 följande:
     Ninnis: vad skönt att du har TD så "snabbt", det är så otroligt nervpressande att gå och vänta. Det här hittade jag ang hcg-utveckling: www.skane.se/templates/Page.aspx Stort lycka till!

Åh, tack så mycket! Jag kikar lite i er tråd ibland och jag har förstått att ett stort GRATTIS är på sin plats till dig!

• Ninnnis

Hej Lanovia!

Vilket pucko som ger E jordgubbar utan att fråga

Hoppas ni kan njuta av ert fina kök och ta det lite lugnt nu.

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-10-18 10:38:10 följande:
      *Funderar på hur jag skall kunna sticka idag när tummarna används till tumhållningen*Stor kram till dig Ninnis

Tack! Hoppas du får må bättre snart. Ilska och irritation som kommer utan egentlig anledning har jag tyvärr ingen lösning mot... Känner igen mig

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans