I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
God morgon!
Oj vad ni har skrivit! Jag ska försöka läsa ikapp under dagen, jag ville bara tala om att jag lever.
Kram på er så länge!
God morgon!
Oj vad ni har skrivit! Jag ska försöka läsa ikapp under dagen, jag ville bara tala om att jag lever.
Kram på er så länge!
Jag tycker också det känns lite tidigt, men jag räknar med att de vet vad de gör...
Åh! Vilka goda nyheter!
*läser vidare och hoppa att jag inte tabbar mig totalt nu*
Finaste Blommisen! Kraaaaaaaam på dig. Åh vad jag hoppas att ni lyckas nu så att det är sista gången du måste genomlida hela karusellen med spray och skit. Kram igen!
Usch och fy för oförstående okänsliga män, illamående, sjukdom, näsblod och gråa filtar! KRAM till alla som vill ha!
Heloise, det måste vara fruktansvärt för er att vara kvar på neo/iva med allt vad det innebär. Jag hoppas verkligen att ni får flytta "hem" till Gävle snarast! Kram på er alla tre.
TACK fina gulliga ni för kramar, tummar, peppinlägg och sms.
Begravningen i fredags gick bra. Känslosamt och sorgligt men samtidigt värdigt ocg vackert. Det blev så himla påtagligt med livets gång, mormor begravs och lilla embryot kämpar för att fästa.
Än så länge går ruvningen bra. Maken gullar och pysslar om mig, och det känns som att oavsett resultat så upplever vi något väldigt fint tillsammans just nu. Men det känns surrealistiskt att det skulle finnas någon därinne. Jaja, en vecka till så vet vi om nästa steg går i rätt riktning.
Tack igen för ert stöd, ni är guld värda!
Åh, tack så mycket! Jag kikar lite i er tråd ibland och jag har förstått att ett stort GRATTIS är på sin plats till dig!
Hej Lanovia!
Vilket pucko som ger E jordgubbar utan att fråga
Hoppas ni kan njuta av ert fina kök och ta det lite lugnt nu.
Tack! Hoppas du får må bättre snart. Ilska och irritation som kommer utan egentlig anledning har jag tyvärr ingen lösning mot... Känner igen mig