I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Härligt!!
Härligt!!
Hvidis: kul att du trivs så bra på jobbet trots alla äckeluppgifter När jag pluggade jobbade jag extra med att städa tåg och jag kan säga att vissa toaletter inte var alls roliga att städa....
Nu ska jag snart göra mig redo för att hämta mitt hjärta från förskolan! Det blåser storm här så jag hoppas jag inte blåser bort Tur man har nära...
Åh Ninnis, vad härligt! *torkar en liten tår* Är 25/10 testdag? Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att testet visar plus då! Kramar
Vilka underbara nyheter!!
Bruttan: ja se karlar...tur att du har dina härliga tjejer!
Hvidis: usch vad läskigt! Håller med Aleta om att du ska ringa v-centralen.
Ninnis: jag tänker på dig idag!
Idag ska jag ta Lilla M och åka till biblioteket. Hon är en riktig bokmal så det borde passa henne bra
Bruttan: jag smälter! Härliga lilla I!
Hvidis: bra att du ringde och fick adressen utifall att!
Det var jättemysigt på biblioteket. De hade en liten myshörna man kunde sitta i, som jag knappt kom upp ur sen Vi lånade hem lite böcker så det ska bli mysigt att läsa. Stina Wirsén hade jag ingen koll på men jag ska ha det i åtanke nästa gång vi går dit.
Efter biblioteket mötte vi upp maken och så åkte vi och handlade. Är helt slut nu så den där grå filten alla pratar om finns hos mig också så om du vill Bruttan kan du ta min bit och hoppa på också