*tassar in, med pannan i djupa veck och höger ögonlock hängandes*
Har legat hela em och kvällen. Fixade så brorsans fru hämtade Lillan från dagis. Maken har utfodrat barnen. Pulvermos och grillad kyckling som jag svängde förbi och köpte på ICA, direkt ur grillen. På vägen hem från jobbet köpte jag även Sinova, men jag vet inte om det hjälper. Har sovit och vaknar och det är lika olidligt ont i skallen. Tog två tabletter för 40 min sedan. Gör fortfarande ont, men smärtan blir lite mindre "spetsig" liksom.
Om jag har lika ont imorgon funderar jag på att ringa VC. Jag står inte ut. Då är det femte dygnet med huvudvärk. Eller är det normalt??? Tänk om de skrattar ut mig.
Kunde inte hålla mig från att kika in här nu, för jag är ju så nyfiken på hur det gick för dig Daa och busungarna. Åhhh, så underbart, härligt och fantastiskt roligt, här kommer två hjärtan till Axel och Fälga eller B1 och B2, vilket som: ♥ ♥. Och här är en puss till dig Daa:
Heloise: Toppen att du fick HP, guuuud så skönt! Inte ska du behöva hålla på och lyfta på det där viset!
Ingis: Hoppas maken fattat galoppen nu!
Blomman, käraste, bästa Blomman: Jäkla skit Måste säga att din cykel är ju helt otrolig, 25 eller 41 dar ! Så där hade jag i början när jag var sexton år, men sen när jag började äta p-piller så "lokade" det till sig, med hjälp av dem. Sen när jag slutade med pillren så var jag rädd att det skulle bli samma "rackel" igen. För det var jättejobbigt att aldrig veta när tanten skulle komma. Och då hade jag inte ens en tanke på att försöka bli gravid! Så i din sits är det ju än mer frustrerande, enerverande och skit-jävla-jobbigt!! Jaha. Så då blir det fram med sprejburken snart då, eller har jag fattat fel? Skickar massor, massor med kramar och hoppas du kan finna styrka inför kommande procedurer. Och så önskar jag att du får största möjliga support från din sambo denna gång ♥