• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ingis, japp det var en jobbig natt inatt. Först så håller maken mig uppe (med mys, dock inte mig emot) och sen har Ella sovit (eller bökat) mellan oss sen ett inatt.

Jaja, nu är det dags för MÖTET och jag har iallafall laddat med nybakade wienerbröd och kaffe. Hoppas det håller gubbarna på gott humör!

Sitter och väntar på att min lilla prinsessa ska komma på besök! *längtar*

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-08-27 13:40:28 följande:
      Fast jag menade det mer som en komplimang  Flamman är Sonjas vilda alter ego

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-08-27 13:41:19 följande:
    Vad mysigt det låter med restaurangen vid havet, Fru Bygg! Och picknick på golvet också

Tack, ni har ju också en underbar helg planerad! Mysigt med promenad eller paddling! Vilket är det som du vill?

• Fru Bygg

Godmorgon alla! Nu har man redan varit uppe i över en timme, på en lördag. Jaja, man ska väl vara tacksam för att hon sover relativt bra om nätterna, min lilla prinsessa!

Det var jättetrevligt på restaurangen igår. Mycket god mat och underbart väder. Inte helt fel att sitta och se solen gå ner vid havet.

Idag är det dags för babysim igen för lilla E. Det är en fortsättningskurs och eftersom hon ÄLSKADE förra så kände vi att vi kör denna också.

• Fru Bygg

Blommis, vad har du hittat på auktionen då? Blev det några fynd? Spännande ju!

• Fru Bygg

Hvidis, Åh så underbart det hade varit med lite finfina underkläder! Jag vill bara gå och handla lite nya kläder överlag. Lite kläder som man kan ha på jobbet och ute i verkligheten, så man kan lägga undan alla sjabbiga, gosiga, slitna myskläder som man gått i hemma om dagarna.

Vet inte vad som hänt med maken och mig, men just nu är det mys, mys, mys som gäller. Känns som om vi är nykära igen (det är vi iofs alltid) men ändå.. Mysigt iallafall!

• Fru Bygg

Jippie för kommande plusvåg för Ninnnis, Blommis och Fru E!! Det tror jag också på!

• Fru Bygg

Fru E, håller tummarna imorgon för dig!

• Fru Bygg

Välkommen hem Aleta. Vilken intelligent dotter du har! Klart att hon ville att mamma skulle komma hem!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans