• Fru sy

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blomman var jobbigt att din cykel är så strulig, men bra att du får tabletter som får igång en blödning så ni kan börja räkna dagar till spraystart.

Låter som ni har en härlig eftermiddag med presentköp, konditoribesök och sedan kräftor. Åhh vad gott med kräftor, det vill jag oxå ha. 

• Fru sy

Heloise: Förstår att du har riktigt jobbigt med dina föräldrar, skönt att du har en man som hjälper och stöttar dig där det behövs. Precis som de andra skrivit tycker även jag att du gör helt rätt i att ta tag i det nu. Många stora kramar. Hoppas att det går bra att jobba och att inte halsonten blir värre.

• Fru sy

*Vinkar hejdå till flamman* Jobbigt med massa tankar som snurrar runt i huvudet, lova att du skiver av dig om du behöver och/eller känner dig redo. Många kramar till dig också.

• Fru sy

Själv börjar jag bli uttråkad av att sitta i soffan hela tiden, har försökt vara igång lite men då blir illamåendet mkt värre så jag får väl helt enkelt lära mig att ta det lugnt. Lite filmer är hyrda vilket såklart gör det lite lättare, är ju inte så bra saker på tv om dagarna precis.

Sen sitter vi och tittar på vul-bilen, på vårt lill* pyre. Tänk att man fick en liten bild med sig hem på den...

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-09-01 16:17:29 följande:
      Låter härligt! Jag minns gudsonens första UL:bild, jag tyckte han såg ut som en liten hamster, tills hans mamma förklarade vad som var vad 

Än så länge ser det bara ut som en fläck, men en väldigt fin sådan

Hoppas ni får roligt på agilityn ikväll, vad har ni lärt er för hinder? Min vovves favvohinder var nog slalom, och hon blev riktigt duktig på det oxå.

• Fru sy

En stor kram till dig Flamman. Det är klart ni tar er igenom det!

• Fru sy

Nu har jag pratat med rektorn och berättat hur det ligger till egentligen. Vi bestämde att så länge skall han säga att jag åkt på inflensan två gånger på rad, och så kommer jag berätta för dem jag vill när jag kommer tillbaka. På ett vis känns det skönt, han uppskattade min ärlighet. Men sen känns det som jag sviker dem på jobbet. Jag vet att jag inte får tänka så men efter allt tjafs i våras då jag fick stanna kvar och en annan person fick en tjänst med färre timmar känns det liksom som jag lurat dem... Men samtidigt visste dem ju att jag var nygift när jag började, och att jag är i den åldern då det börjar bli aktuellt med barn...

• Fru sy

Härligt blomman med ett steg i rätt riktigt. Då får vi hålla tummarna att det går bra för sambon på onsdag.

• Fru sy

Tack tjejer, det var precis det jag behövde höra. Och det konstiga är att vi precis innan vi fick plusset pratade om detta hemma och att ingenting annat är viktigt när man väl har en liten i magen. Men sen helt plötsligt bara försvinner de tankarna och så sitter jag här och tänker i fel banor igen. Och det vill jag verkligen inte egentligen!

• Fru sy

Nu ska jag försöka göra som Flamman skrev "Skit i vad både kollegor och chef tycker" och återgå till filmen jag tittar på!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans