• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

ingenjörsbruden skrev 2010-08-26 14:08:52 följande:
    Ok...nu har jag skickat en vänförfrågan till någon som jag har gemensamma BT-väninnor med...men som jag inte klurat ut vem det är här inne......så dimper det in en förfrågan på en skånsk galning så vet ni vem det är....

• Ninnnis

Blommis, kraaaaaaaam och jäkla skräpindianer som inte har vett att varken hålla sig borta helt eller komma när de ska

Men då kan ni i alla fall börja räkna ner till dag 21...

Flamman, härligt med undervisningen! Men jobbigt att rektorn verkar vara en mupp.

Angående huvudvärken, oftast beror det nog på sömnbrist. Jag är väldigt beroende av min sömn och ska helst ha 9 timmar för att må bra. Och det blir det sällan, åtminstone inte de dagar jag börjar jobba kl.7. Lite inre stress är säkert också inblandat, eller så är jag bara allmänt klen

Heloise, grattis till HP! Hade varit heltokigt om du inte hade fått det, men ändå  

Fru E, när ska du köra upp? Jaaaaa, fika hos dig i oktober!

Ingis, hoppas du slipper huvudvärken nu. Skönt att få sova ordentligt.

Fru Sy, hoppas du piggar på dig och hittar något som hjälper mot illamåendet.

Villemoa, hoppas akupunktur är da shit!

Hvidis, duktiga lilla E som går på dagis alldeles själv!

Jag skulle förresten hälsa från Lanovia, vi messade igår. Hon var i Umeå hos en gammal studiekompåis som hon inte träffat på sex år

• Ninnnis

Hej Fru Bygg!

Bara fint med mig tack! Själv då? Hur känns det att vara tillbaks på jobbet igen?

Kan du inte låta din avlösare skriva ut ritningarna på måndag istället?

• Ninnnis

Men det är ju helt befängt. Skulle ni kapa någon annans identitet för att slippa betala för en film som ni ville behålla en extra dag? Troligt. *skakar på huvudet*

• Ninnnis

Fru Bygg, jag förstår att det är lite dubbelt att jobba och lämna lillan.

Hoppas det löser sig med projektet!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-08-26 15:11:59 följande:
      Flamman, det syns mig som om umgänget med mig, Bruttan och Ingis-för att nämna några, har fått ditt förut vårdade språk att förfalla å det mest beklagansvärda.Men roligt är det!

• Ninnnis

Men Blommis, det kan väl inte finnas på världskartan att det skulle gå så långt att det hamnar i brottsregistret? Polisen måste väl få klarhet i vad som hänt ganska snart?

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-08-26 15:22:43 följande:
       Just det vi ska på hockey ikväll Brynäs- AIK träningsmatch, det är fel att sukta efter killar i 20+ åldern när man är rätt gravid och gift eller är det okej? Jag känner att se men inte röra borde duga bra även i det här fallet

Killar i hockeyutrustning är alltid okej att sukta efter

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans