Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnnis skrev 2010-10-25 13:32:39 följande:
      Freudiansk felsägning, kanske?

Kanske!

• passionsblomman

Norrskensflamman skrev 2010-10-25 13:27:20 följande:
      Visst är tajmingen alltsomoftast för jävla ruttet DÅLIG?!?! Särkilt när det kommer till bilar och reparationer Måste antagligen förbereda flickorna redan nu på att denna jul blir det inte många julklappar och definitivt inte några stora dyra

Just det!

• passionsblomman

Aleta skrev 2010-10-25 13:38:18 följande:
    Inte röda alltså? Nä, jag kunde inte påminna mig att ni var rödklädda någon av er, men jag frågar alla som var här i vintras för säkerhets skull. Tack för att du kollade.

Nääe, lila som i Löfbergs! , fast det förstås,hängslena är röda...
    -men jackan är röd (och gul och lila! )

• passionsblomman

Gyn ringde tillslut tillbaka och precis som jag trodde så vill CvL nu ha upp mig på maxos på Menopuret. Bara att blanda starkare lösning, injecera med glad min och hoppas på bättre händelseutveckling till på torsdag då det blir nytt VUL.

Hon bedyrade att det mycket väl kan hända grejor till dess. Jag hör vad hon säger, men tror henne när jag ser det.

• passionsblomman

-)/%(%¤#Σ‡ξ/%¤#(%(/)&%=≠ψ(/%Ξ)/ω%)%)ΨBilskrälle!

-)/%(%¤#Σ‡ξ/%¤#(%(/)&%=≠ψ(/%Ξ)/ω%)%)ΨKarlskrälle!

• passionsblomman

GRATTIS NINNIS OCH SNOBBENMANNEN!

HELT otroligt! Första försöket tog! det finns under och mirakel!!!!!                                               

• passionsblomman

ÄH! Jaja, en mammaledigkompis kan man ju också fira på 5000. Fast få saker smäller just nu högre än Gull-Ninnis plus förstås.

*firar lite efter 5000*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans