• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Bruttan: nu blir jag generad tack för dina fina ord, de värmer verkligen! ♥ Måste ju säga att du går inte av för hackor du heller och dina fyra fina tjejer, så sööta så!
    Moa tyckte hon var jättefin i sin nya kappa en verkligt underbar dag igår!

• Villemoa

Ååh Blommis, vet inte heller vad jag ska säga så jag skickar MASSOR MED KRAMAR!!!! ♥

• Villemoa

Jaa, TACK Heloise & Panzer för att ni delar med er av klippet på badande gullunge! Moa säger hela tiden att hon vill titta på Elise som badar

• Villemoa

Muspussar...*vrider mig av skratt* ja jag undrade just vad för slags pussar det kunde vara i ett stall....haha

• Villemoa

Åh vad irriterad jag blev nu! De ringde precis från spec mödra och ville ändra dag för vändningsförsöket från måndag till tisdag. De hade två till förutom mig inbokade på måndagen så de ville undvika lång väntetid. Visste de inte om detta när de bokade in mig från första början?? Jag ringde ju tom i fredags för att försöka ändra på tiden, kunde de inte sagt nåt då?  Mina föräldrar ska ju komma hit och vara barnvakt så nu måste jag be dem komma på måndagen istället för på söndagen som de tänkt först.
    Vill ju bara få det här överstökat och inte vänta en dag extra!! Iofs får ju bebisen en dag till på sig att vända sig självmant.

Missförstå mig rätt nu men nu är jag less på att vara gravid, less på att hon inte vänt sig, less på att gå och fundera på om hon tänker göra det eller inte, less på att vänta tills vändningsförsöket, less på att ha halsbränna, less på att sova dåligt om nätterna. Blääääh!!

Så nu har jag varit lagom ego och kräkts klart!

• Villemoa

Flamman: jobbigt med eländesbilen! Håller med dig om att gubben kan ta hand om bilarna eftersom han kan mer. Då behöver han ju heller inte bli irriterad på dig när du gått med på saker som han tycker är dåliga. Dessutom får han ju träning i att fixa saker och ting själv. Kram på dig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans