I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ingis, jag tycker Buxbom låter bra. Jag tror det är vad som kommer att tåla vindarna bäst. Och skulle du ledsna på dem framöver, så är de ju underbara utlanterade i trädgården istället.
Välj något annat planteringskärl för ett enda större utropsteckan som fröljer årstiderna mer istället. Placerat någonstans där ni ser det flera gånger varje dag. Där kör du på med att göra vår, höst och vinter-och sommar såklart.
USCH för era foglossningar! Jag är så glad att jag inte hade det!!!
Heloise, SGI brukar baseras på att man fyller i vad man tjänat de senaste 12 månaderna, alltså från jan-dec. Men har man varit sjuk eller utan inkomst av andra orsaker så kan man backa bak ytterligare månader, och kvitta de sämsta månaderna mor bättre så att säga, så genomsnittet man får blir så högt som möjligt.
Men detta borde man ju såklart kunna få kalra besked om SNABBT.
Jag HATAR hatar hatar att ringa de där samtalen! Och JÄMT blir det något knas med grejor, så man måste.
Jag ställer mig i kön, sätter telefonen på högtalare, och surfar med er istället medan jag väntar. Så gör jag jämt nu.
Värst av allt är dock när man kommer fram och de ska koppla en till någon annan OCH KOPPLAR BORT EN!
Flamman-vilken sopprot till rektor!
Huvudvärk? Ja jag med , den här fm också. Det är nog indianernas fel. Och att jag var uppe till kl 03.00 då Nenne meddelade att hon nu tog med sig sin make till förlossningen-efter att ha kokat varmkorv!
Inga besked än. Nu börjar jag vara lite orolig hur hon har det där, med födandet...