I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fru Sy, det kan nog kännas skönt att berätta för föräldrarna eftersom du mår dåligt. Och allt SKA ju gå bra!
Fru Sy, det kan nog kännas skönt att berätta för föräldrarna eftersom du mår dåligt. Och allt SKA ju gå bra!
Min make skulle ha möte ikväll, men det blev inställt. Jag anmodade därför om myskväll via sms och lyckligtvis fick jag det beviljat Så nu ska jag åka hem och mysa och äta ärtsoppa och pannkakor med mina killar. (Fast den lilla får torrfoder )
Jag hade exakt samma problem igår, så det var kanske någon FB-bugg?
*läser vidare*
Tror inte det hade varit någon höjdare med ärtsoppa till gullhunden, nej...
JA!
Du ser hur fina små eskimåer kan bli! *blink blink* Men oj vad stor!
*fnissar åt konstiga graviddrömmar*
Flamman, vad skönt att ni slipper besök i helgen.
Fru Sy, klart att föräldrarna blev glada!
Blommis, mäh!? Videofilmshistorien blir ju bara värre och värre... Hoppas verkligen din smabo slipper puckochefen snart
Ingis, vad GLAD jag blir över att det fungerar bättre hemma. Kram!
Heloise, hoppas på en riktigt bra HP
Flamman, klart du ska ha övertid om du jobbar hemma på helgen!
Vad kul det låter med kräftskivan, Villemoa! Imorgon ska vi antingen vandra eller paddla kanot (vi ska bara komma överens om vilket det blir), sedan blir det nog välförtjänt lördagsmiddag med tillhörande vin och soffmys på kvällen. På söndag ska vi på friluftsmässa, i övrigt oplanerat. Oj vilka skogsmullar vi låter som nu... Vi är ofta ute på dagsvandringar och liknande men det är inte varje helg vi springer på friluftsmässa Fru E, jag behöver inget färdigt hus för att komma och hälsa på