Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hvidis, du skulle platsa helt klart i vårt supergalna gäng

• Norrskensflamman

Tjejer, nu måste jag släpa mig i duschen...

puss o kram o god natt!

Over and out från er norrdligaste utpost i tråden (tror jag).

• Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-10-21 22:25:33 följande:
    Ja, det tar bara typ 17timmat och 47min att köra dit med trafik... Eller 7dagar och 4timmar att gå...
    Ja men då så! Perfekt Du hinner t o m om du GÅR!! Skåne är inte så ocentralt placerat ändå

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-21 22:27:36 följande:
    Hvidis, Lilla Flax! ♥Flamman, härligt att du blev så glad av kören, du lyser rakt ut i tråden! Lanovia, håll iii dig där i stormen!
    Åh, där dök du upp, precis när jag ska gå och sova! Hej

Jo, kören är en riktig energikick. Jag sa ju att det är DET jag behöver för att få ny energi Endorfinernas påverkan är inte att förringa.

Alltså kören ger mig faktiskt ännu mer i energiväg än träning. Men den gör inget åt bukfettet. tyvärr.

• Norrskensflamman

Hvidbrud skrev 2010-10-21 22:35:35 följande:
    Det var med fyra färjer på vägen ser jag, via Polen, Estland, Stockholm och Finland.... Vilken rutt!

Men Hvidis, nu börjar jag ifrågasätta nyttan med iPhone ännu mer *kliar mig i huvudet*. För att ta sig från Ystad till Treriksröset så behöver man inte ta en enda färja faktiskt. Vi har utmärkta vägförbindelser genom hela Sverige.
    Har din iPhone missat att vi har en väg som går från Helsingborg i söder till Tornio, Finland i norr (och det är inte långt från där jag bor, man passerar vårt samhälle på vägen) som kallas E4:an?

Du slipper passera både Polen och Estland och Finland på väg upp till oss, jag lovar!

Vore jag du skulle jag reklamera den där iPhonen

• Norrskensflamman

Hurra för Elise som säger till när enough is enough!! Stackars liten, spelar ingen roll att läkaren är skitsnygg, vilken jobbig typ
    Men å andra sidan så är det bra antar jag att man gör en grundlig undersökning nu, för att slippa mindre trevliga överraskningar senare.
    Härligt ändå att höra att det är gott gry i vår Fajter Elise

Stor kram till hela familjen. Hoppas ni snart får komma till Gävle.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans