• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru Bygg skrev 2010-11-02 12:10:12 följande:
    Villemoa, hur gick vändningsförsöket idag? Eller du är kanske redan på BB? Har hört att förlossningen kan sätta igång när man gör vändningsförsök.

Ja, just det! Herregud, det hade jag glömt!

Hur har det gått Villemoa? Snälla Puerto, var snäll mot mamma!

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-11-02 12:50:00 följande:
    Ok tjejer vad gör man om man har en man som drabbas av ångestattacker och inte verkar kunna ta sig ur dessa själv. Verkar som det behövs någon att prata med. Hjälper inte att jag sitter här och säger att det han är rädd för inte kommer hända.Vart vänder man sig? Hans läkare är ledig i 1vecka....

Men gumman!

Jag vet inte alls hur det fungerar, men psykakuten (heter det så?) måste ni väl kunna åka till?

*blir jättejätteorolig*

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-11-02 12:50:14 följande:
    Fru Bygg-den 23 är helt tom i min kalender så för min del är ni välkomna när ni vill!

Åh vad kul! Fru E, kan du inte inboxa eller messa din adress så kollar jag hur lång tid det tar att köra från jobbet.

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-11-02 12:59:24 följande:
    Ninnis-kommer snart!

Tack! Jag skrev fel först så det skulle enligt eniro ta drygt sex timmar... En halvtimme verkar mer rimligt Jag slutar kl. 15 så mellan 15.30 och 16.00 hade passat mig perfekt!

Vad säger ni andra? Vilka fler kan och vill?

• Ninnnis

Bruttan, OMG!

Jag hoppas alla trådmakar som har det tufft får den hjälp de behöver omedelbums, så att deras fina fruar får den avkoppling och uppskattning som de behöver.

Oh, undrar hur det går för Villemoa??

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 16:51:59 följande:
    Rapport från Villemoa:Frökern Puerto ligger numera som hon ska Villemoa kommer in ikväll och uppdaterar!Duktiga duktiga Puerto! Nu håller du huvudet neråt så du kommer ut snart

YEY! Heja Puerto! *andas ut*

• Ninnnis

Idag hålls min tummar stenhårt för Blommis ägg, Hvidis UL och Fru E´s embryo!

Heja heja heja!

• Ninnnis

Daa, BRA att du har gått ner på halvtid, även om jag förstår att det känns lite konstigt. Men du, Skäggmannen, Axel och Fälga är viktigast!

Villemoa, vad skönt att Puerto ligger som hon ska nu. Hoppas de inte var för hårdhänta med er. Fast det kanske är svårt att vända en bebis i magen utan att vara hårdhänt?

Flamman, KRAAAAAAAAAAM allra finaste du!

• Ninnnis

Shit vilket busväder det är här idag. Regn, halv storm och nedsatt hastighet på bron. Tur att jag ska hålla mig inne resten av dagen

I eftermiddag ska jag träna på jobbets gym med två kollegor. Det blir första gången jag tränar styrketräning sedan innan äggplocket. Visst måste man kunna köra på som vanligt bara man tar det lite lugnt? Så här tidigt borde man väl inte behöva undvika vissa maskiner?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans