Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Sådär, nu har jag hjälpt flickorna med sina hemspråksläxor, tvättat och nattat dem och sitter här med ett glas vitt och en wienerlängd så här på söndagkväll.

Det där myset med bästa väninnan igår blev inte riktigt så som jag hoppats. Hon blev kidnappad av andra vänner, så jag tog hand om hennes dotter igår kväll. De skulle ändå sova över här, så det var helt okej. Ungarna lekte, jag tvättade och badade alla tre kidsen och nattade dem. Väninnan släppte de först vidd 22-tiden. Då var både hon och jag så trött att vi drack två glas vin, surrade lite tillsammans med min make och halvslumrade i soffan coh sen gick vi och sova. Så det där tjejmyset, bara hon och jag med en massa snack, det uteblev. Idag har vi dock mojjat på lite. Men jag är ganska slut ikväll känner jag så nu ska jag vila. Och dricka lite vin UTAN att ha dåligt samvete.

• Norrskensflamman

Fru Sy. Låter klokt att ta ett morgonurinprov och låta dem analysera det.

Hoppas det inte är urinvägsinfektion, men bra att du kollar upp det och motar Olle i grind s a s.

Kram!

• Norrskensflamman

OJ! Nu sa maken som just gick ut på balkongen för att röka att "det här är sista paketet cigaretter jag köper". Shit, synd att jag inte hade några vittnen här som hörde det :-/

Jag konstaderad nämligen lite försynt att denna månad har han rökt för över 600 kr (ibland är det mer). Han blev sur när jag sa det, men nu kom denna kommentar. Så någonstans gick det in i skallen hur onödigt det är att bränna upp 600-1000 kr/ månad

• Norrskensflamman

Blommis, älskade vän, kan du uppdatera mig *styrker förvirrat håret bakom öronen*: var i fasen är du nu Du har nedreglerat hormonsprayen, och nu väntar vaddå, test av folliklar och sen...? Äggplockning? *Blir helt nervös och stirrig, varför blandar jag ihop allt hela tiden...?*

• Norrskensflamman

:-о!!! Huvudvärk alldeles i onödan?! NÄ fy f-n, nu får det fasiken lov att vara några präktiga folliklar där! Så de så...

Okej, jag är med. HÅller tummarna då ♥

• Norrskensflamman

varför funkade det inte    Kanske jag hade ryska tangentbordslayoten inkopplad...

God natt!

*tar en kopp te och går och lägger mig*

• Norrskensflamman

Elise är helt bedårande !!! Men ooooo så liten hon är. Eller har ni ovanligt stora händer
    Tack Heloise o Panzer för att ni delar med er och låter oss få se ert underverk. Hon är verkligen en riktig sötnos.

Hoppas ni klarar er från elaka infektioner och virusar och snart får komma hem till Gävle.

Varma kramar!

• Norrskensflamman

Blommis: Bamsekramen till dig! *kramar om ordentligt* Frustrerande alltihop och inget du kan göra åt saken heller. Bara go with the flow och hoppas att det kommer ut nåt bra från det. Och hur lätt är det att tänka så...

Ninnis: Ska du verkligen rida idag? Nä, jag tycker du ska skippa ridningen och hänga på BT med oss istället

Fru Sy: Så bra att det inte var uvi.

Min äckliga bil (den gamla) är på bilverkstan. Maken bytte olja+filter i helgen, men det är fortfarande för höga avgasvärden på den. Är rädd att de nu plockar isär en massa och byter delar och grejar och ändå inte får till det. Ser hur tusenlapparna flyger iväg
    Fan, jag får ont i magen bara jag tänker på det.

Har blivit bjuden på lunch på restaurang av maken och det var himmelskt gott. Flundra åt jag. Mums!

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-10-25 12:50:17 följande:
    Flamman, jag körde vår bil idag och sa till sambon i telefon sedan att "jag tycker det låter väldigt om bromsarna?"Ja det gör det säger han då och meddelar att bilmekanikern påpekat att bromsskivorna är slut. jhaaaaa, men DET passar ju bra, efter att vi lagat bränslepumpen och allt vad det var, då när bilen stannade hela tiden, sedan bytt stötdämparna månaden därpå och nu alltså bromsskivor...BRA! Sa jag att vår diskmaskin är trasig? Och att en IVF kostar 22 000. Snart är det jul, allt är frid....

Visst är tajmingen alltsomoftast för jävla ruttet DÅLIG?!?! Särkilt när det kommer till bilar och reparationer
    Måste antagligen förbereda flickorna redan nu på att denna jul blir det inte många julklappar och definitivt inte några stora dyra

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-10-25 13:01:55 följande:
      DET var ju en lite annan sak!Jag tyckte hemmaplan med maken vore en mer logisk plats för det förstnämnda hahahah! Såvida du inte har tama små stallmöss att pussa på därborta förstås.*vrider mig*

Tokstollar

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans