Daa skrev 2010-08-30 11:42:53 följande:
Undrar också var Fjällbruttan är. *saknar*Ingis: Kul att börja i kören och skönt med mysig helg. Vi har för övrigt en vagn hemma hos oss nu, ett blocket-fynd (tror vi). Jag, min dumskalle, kan ju inte släppa tanken på att nu när vi varit så kaxiga att vi köpt en vagn så kommer allt att gå åt skogen. Ett akut fall av skrockfullhet.
Ja dumskalle
! Vi köpte en vagn redan i v16 och allt ser bra ut här
Det är ju bara bra att vara förberedd. Huliganerna kommer att växa och frodas. Vad blev det för vagn? Jag har ju tom planerat klart Jullans namngivningsceremoni, och då menar jag in i minsta detalj
Men det är ju mest ett resultat av att alla säger att när man får barn, då är det färdig sovit, färdig läst, färdig tänkt. Mao allt går åt helvete, fick höra det ett antal ggr i lördags, ja det och en miljard förlossningsberättelser, ingen trevlig
Tillslut frågade jag varför de skaffade ett till barn om det var så drygt med ungar, då sa de naturligtvis att det är ju så mysigt med barn, mhm Jag förstår ju att folk menar väl, men det blir lite fel haha...
Resultatet är iaf att Jullans namngivningsfest är planerad, inbjudningskorten klara etc