• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Aleta, välkommen hem!

Det låter som att ni har haft det härligt. Vilka kulinariska upplevelser ni verkar ha haft

• Ninnnis

Blommis, hur är det? Jag hoppas lilla Blomskottet har bäddat in sig ordentligt. Eller Knoppen kanske är ett bättre namn?

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-11-08 11:22:56 följande:
      Fullt så länge hoppas jag slippa gå! Inte för att jag inte vill att du ska vinna utan för att det är så tungt!

Hmmm, okej då. Fast jag tror Puerta har bestämt sig

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-08 12:30:03 följande:
    Det är bra med mig. Hur det är därinne i magen vet jag inte. Och ngt arbetsnamna hade vi aldrig med sonen, så det är inget jag ägnat funderingar. men i det här läget så vore det ju önskvärt om det lilla fröet kunde bli en grodd om man nu ska koppla det til mitt blommiga namn.Jag tror inte jag är mentalt inställd på några personliga relationer till den grodden så att det blir någon stor bokstav  förrän om utifall det skulle visa sig att det faktiskt ska bli en relation alls.

Det var abslout inte meningen att låta klämkäck. Jag förstår att du inte vill ha gulliga namn på maginnehållet i det här stadiet. Jag hoppas dock så in i bomben att fröet blir till en grodd, om än med liten bokstav.

Förlåt och kram!

• Ninnnis

Jag har precis varit hos vår avspänningspedegog. Hon berömde min muskulatur! Det kan jag leva på ett tag Framför allt eftersom jag just nu känner mig ganska uppblåst, svullen och finnig...

• Ninnnis

Blommis,

Eftersom jag själv tyckte det var mysigt att gå runt och gulla med embryot i magen redan på ruvningsstadiet så körde jag lite obetänksamt vidare på den linjen. Men jag förstår att det inte känns ett speciellt gulligt när det är tredje ruvningen.

Något speciellt arbetsnamn finns dock inte här heller, det varierar lite.

Kram på dig!

• Ninnnis

Jag läste också det med paracetamol. Det har ju varit det enda man får ta... Som jag tidigare sagt tog jag mina vanliga smärtstillande (acetylsalicylsyra) under nedregleringen och det verkar ha gått bra. Fast det vet vi ju iofs inte än

Jag har *peppar peppar* inte behövt ta någon smärtstillande sedan jag blev gravid, men visst hade jag trott att Panodil/Alvedon var ok att ta.

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-11-08 14:26:46 följande:
    Ninnis-ja träning borde jag ta tag i med........är relativt otränad nu vilket jag inte trivs med. Men är van vid att gå på pass, core, spinning, step osv och det känns inte helt optimalt nu. Får i såfall hålla mig till styrketräning som inte är lika roligt, promenader och simning med andra gravida väninnan.På din lista över kroppssymtom kan jag lägga till gasig för urk vad det luktar (sorry ) inte optimalt att sitta i öppet landskap precis

Jag har legat lågt med träningen under hela IFV-behandlingen, så jag känner mig inte heller i toppform. Därför var det extra kul att hon sa så.

Gasig skriver jag också under på

• Ninnnis

Flamman, jag tror absolut att olika kroppsdelar hänger ihop med punkter på andra ställen av kroppen. Vår massagetjej på jobbet är även zonterapeut, men jag har inte vågat på mig det än. 

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans