I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-undecided.gif)
MIn väninna håller på att försöka skaffa ett syskon till sin yngsta dotter.
Äldsta dottern, som är i tonåren, blev hon gravid med på "naturlig" väg. Sedan hade hon något missfall, gjorde någon abort. Sen så ville de ha ett syskon (med en ny man då). Där tog det stopp. Jösses, vad många utredningar av honom och henne, så många missfall hon gick igenom. De flyttade dessutom till ett annat landsting, en av orskerna var jobb, men även det här med IVF-biten vägde tungt. Tillslut så fick de en IVF-dotter, om man kan kalla henne så. Och nu har de försökt i några år att skaffa ett syskon. Hon har redan gått igenom ett flertal missfall. Dock har de inte gjort något IVF ännu. Men det lutar nog åt att det blir det nu. Jag önskar så innerligt att de ska få ett till litet barn!!
Sådär! Nu känns det mycket bättre! TACK Hvidis Sparringpartner
Hörru, Hvidis, har inte du nåt UL snart så vi får veta vem som lurar där inne i magen (eller ni kanske inte vill veta det i förväg)?
Vi ville inte veta. Eller jag snarare. För maken spelade det nog ingen roll, men han körde på min linje. Det var så kul att ha de där gissningarna och vadslagningarna under nio månader om VEM som bodde i magen. Sen när de väl föddes så tog det typ 5 minuter innan vi kom ihåg att kolla vad vi fick
Åh så spännande. Tänk om du också klämmer till med en dubbel??
Vi blev inte erbjudna något annat, som NUPP t ex. Detta trots att jag var way over 30. De sa att man ska vara över 38 för att göra nåt prov, jag tror det var fostervattensprov (vad kallas det nuförtiden)?
Fan, vad gammal jag kände mig nu. Som ett fornminne. Såååå länge sen var det väl ändå inte Hmm... få se nu... Lilla K är 5½
!!!
Går och lägger mig för nu värker gamnacken igen!
Natti
Lycka till imorgon alla ni fina!