• Fru sy

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hej tjejer.

Jag är fortfarande hemma, inne på femte veckan nu. Bm kunde inte sjukskriva mig längre så jag skall träffa läkaren, men hon hade inte tid förrens i nästa vecka så hon får sjukskriva mig då.

jag tyckte att illamåendet började bli bättre, så jag har försökt vara uppe en del. Men det funkar inte alls utan nu är jag tillbaka på att jag blir mycket sämre så fort jag försöker göra något... är ju i v. 11 nu så tycker att det borde bli bättre snart.

Nu vet ni vad jag håller hus, jag är inne och läser men det blir inte mer än så sålänge.

Många kramar

• Fru sy

Tänker på Heloise och Panzer och Jullan, och ber en bön jag oxå.

Jag kom precis hem från läkaren, är sjukskriven hela oktober oxå. Känns skönt, nu behöver jag inte oroa mig över hur jag skall klara jobba inom en snar framtid. Tycker att det borde bli bättre med illamåendet tills om så många veckor. Läkaren var kanonbra och lyssnade verkligen på hur jag mådde...

Nu skall mina tummar återgå till Heloise med familj

• Fru sy

Norrskensflamman skrev 2010-10-04 15:54:56 följande:
    Fru Sy: Skööönt att du kan sluta stressa ang sjukskrivningen nu och vila istället. Mår du lika illa fortfarande? Vilken vecka är du i?

Ja jag mår fortfarande riktigt illa. Fungerar att få i mig lite mat när jag tar det lugnt så därför skall jag göra det. Jag är i v12 nu (v11+3) Läkaren sa att det brukar släppa för de allra flesta till v.15 så får hoppas på det..

• Fru sy

Grattis H och P till er lilla tjej, säger som de andra att hon måste vara en liten kämpe nu. Och det har vi bestämt att hon är! Tänker på er i mänger!!!

• Fru sy

passionsblomman skrev 2010-10-06 13:17:36 följande:
    Solde och Fru sy ska kunna se nu!Inte i blommappen utan den egna!

Vilken underbart söt liten tjej! Tack för att vi får se henne.

• Fru sy

Hon är helt underbart söt er lilla flicka H och P. Roligt att vi får se ännu fler bilder.

• Fru sy

ingenjörsbruden skrev 2010-10-08 11:08:12 följande:
      Ketschup kan man väl INTE ha på pizza! Finns det de som har det??? Urk!MmmmFärsk svamp ska vi ha def! O just ja...ananas...det är ju så gott...men blir så himla varmt....nåja...gottigott!Tänkte ha:Hemmagjord tomatsås med vitlök, lök o oregano/basilika. SkinkstrimlorMozzarellaKörsbärstomater i skivorFärsk svampOliver och/eller ananas beroende på vad töserna gillar......

Vi brukar ju göra pizza i vår bakugn. Det är bestämt att vi ska göra det igen när jag kan äta bättre. Det är väldigt mysigt och blir såå gott! Vi vill inte äta köpepizza längre. Vi brukar göra italienska pizzor med lufttorkad skinka, många olika sortes oster (get och får för mig) och färsksvamp såklart. Sedan är det väldigt gott med kronärtskocka på! Håller med dig Ingis om att det skall vara hemmagjord tomatsås med vitlök och basilika

• Fru sy

Idag har jag gått in i v.13, alltså har vi klarat av de första 12 veckorna Känns som en bra bit påväg iaf.

Jag mår fortfarande mkt illa, och har svårt att sova om nätterna men hoppas att det snart blir bättre. Är riktigt skönt att inte känna stress över att jag måste jobba alldeles snart.

Vi ska faktiskt åka och hälsa på våra föräldrar i helgen. Kan ju lika gärna ligga på deras soffa som vår. är väl mest oroad för bilfärden på 2 timmar, men jag får försöka vila och så får vi väl stanna om det behövs.

Ha en go helg tjejer!!

• Fru sy

En sak som är bra nu när jag har så mkt tid liggande i soffan är att jag kan grja med min hemsida. Har aldrig tid till det annars. Så det är vad jag gjort de senaste dagarna, och det är faktiskt riktigt roligt!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans