I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Låter jättehärligt och gott Flamman! Ammande får dricka alkohol nu för tiden... I alla fall i Sverige ( i Danmark får bebisarna svåra jjärnskador av det...)
Låter jättehärligt och gott Flamman! Ammande får dricka alkohol nu för tiden... I alla fall i Sverige ( i Danmark får bebisarna svåra jjärnskador av det...)
Aleta: marakech!!! Så underbart! Vill också följa med!
Vilka fina hjärtan! Hur gör man dem??
Lämnade e på dagis 7.45 idag... Ruggigt tidigt! Min stackars lilla snorunge... ( man blir snorunge på dagis, nu är vi hela familjen snorunge, med snorautostrada och nysningar som blåser bubblor ur näsan!) men alltså FAN inte får man barn för att någon annan ska passa dem hela dagen???!! Det känns så fel att jag inte längre ska mata henne eller trösta henne eller leka med henne mer än en halvtimme på morgonen och kanske två på kvällen.. min lilla plutta!
Men jag MÅSTE ju höja sgi'n så kan jag vara hemma med henne i nästan två år sen. Men hon är så liiiten nu.
Jasså! Hon fru snörptant! Jo, henne har jag också mött!
Ska bli spännande att se vilka hjärnsakdor e får efter min konsumtion av öl och vin till maten och vår lilla tequila-natt när lillkorven blev till... Nä, någon risk för hjärnskada tror jag inte det finns. Faktiskt. Och jag är villig att riskera det.
Altså aleta; det låter ju helt underbart! Bara ett gäng bt-brudar som kan sitta och snacka i dagarna tre och in och vända på ett hammam i nu och nä och få ältat igenom hela kroppen. Guuuuud så skönt! Eller att fylla en hel Riad med kvinnor män och ungarna, det kunde också vara härligt. Sippandes myntate hela dagarna.
Flamman: Jo, jag veeet, men jag har varit så duktig och tänkt på hur bra det är för henne i två veckor nu och nu blev det bara för mycket.... Min lilla pluttegumma, jag vill ju hålla henne i handen när hon lär sig gå. Jag vill vara där för henne...
De har inte ens luftkonditionering på hennes kvava avdelning. Litet och trångt är det och hon leker uppe på ett tak mitt i stan bland trafik os och oväsen. Nä! Och så bor man i en kommun där man MÅSTE ta platsen man erbjuds annars åker man längst bak i kön. Det går inte ens att klaga utan man ska bara tacka och ta emot. Detta har jag också förträngt i två veckor. Blä!
Nä, Ninnis, vi får se till att flytta ut till det där huset, nära er, illa kvickt! (det ska bara komma ut på marknaden först och jag ska bara få lön så att jag kan få ett lån ect ect ect.)
OK Jag biter ihop ett halvår till då.
♥ skrivet på en post it på skärmen!
jo, det är sant!