• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommisen, hur är det med dig?

• Ninnnis

Blommis, varför ska kroppen trilskas så?!

Skönt att du får komma dit på onsdag i allafall. Hoppas de kan se vad som är på gång så att du kommer vidare på endera vis.

*kramar*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-08-30 12:23:32 följande:
     Här har inte planerats så mycket, men mamma har börjat fixa så att vi kan ha två likadana dopklänningar.

*hjärtar små busungarna*

• Ninnnis

Fru E, tummarna hålls stenhårt! Det kommer att gå galant, det är jag helt säker på!

• Ninnnis

Hej Aleta! Välkommen hem Härligt att du har haft en fin resa trots allt. Dublin är bra för själen, tror jag.

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-08-30 17:30:20 följande:
    Måste bara berätta vad lillan (snart tre år) hittade på medan jag var borta. Maken och svärmor satt och fikade när hon kom marscherande nedför trappan och sa: "Nu har jag ritat på soffan!"De rusade upp och mycket riktigt så hade hon med färgglada tuschpennor ritat på soffan och lite andra möbler och kuddar. Maken och svärmor satte genast igång med operation babywipe. (De lyckades inte få bort riktigt allt.)"Men varför har du gjort så här?" frågade de."Jo, för NU kommer mamma hem!" 

Gullunge!

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-08-30 21:42:36 följande:
    Under veckan har hon fått en tand, undrar om det räcker med en tand??? Jädrans vad grinig hon varit vissa dar. Känner att det räcker med en sådan här omgång.

*Hjärtar en-tandade lilla E*

• Ninnnis

Andbeyond, kul med bostadsrätt! Och grattis till alla vuxenpoäng

Villemoa, irriterande med FK-slarv Tur att du har ordning på papprena med kopior och allt.

• Ninnnis

Vi hade 2-årig bröllopsdag igår

Eftersom jag hade ridlektion ska vi fira på lördag istället, men lite firande blev det i alla fall.

Idag har jag lämnat gosvovven på hunddagis för första gången. Han verkade lycklig och exalterad över alla hundkompisar, så jag hoppas att det ska gå bra. Maken ska hämta honom vid lunch idag så får vi se hur det har gått. Om han trivs ska han få vara där ett par dagar i veckan.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans