-
Jack Russel brukar vara jätteduktiga på agility, härliga hundar!Ninnnis skrev 2010-09-01 21:53:09 följande:Det gick jättebra på agilityn idag! När vovven äntligen fattade att det inte var hopp&lek med hundkompisarna så var han jätteduktig Tunnlar och bräda klarade han galant!Blommis, det ÄR skitkul!Nu måste jag skynda i säng, och kram!
-
dregglar lite...Aleta skrev 2010-09-01 22:14:10 följande:*Suck*Dream on girl...www.fancydiamonds.net/view_diamonds/4327.htm
-
Vad skönt Iofs så är det så att allt går bra bara det INTE är ChelseaVillemoa skrev 2010-09-01 22:31:29 följande:Heloise: det är min mans hjärta som klappar extra för Man U, jag är mer whatevööör
Du är mer watevöööör lag har snyggast spelare med mest bara överkroppar? Sådan är jag, fast just nu är jag lite kär i Fernando
Gulliga Moa, ooops så det kan gå ner inte haspen är på
-
-
Blomman: jag håller med Daa och önskar dig massor av sådana nära ögonblick! En del musik går bara rakt in i hjärtat, otroligt egentligen hur vilkt främmande människor kan beskriva ens egna känslor så perfekt!
Lilla mysiga ninnis-vovven, jag blir så hundsugen när jag läser om er och lille vovven, men att slänga in en hund i 3 katter och snart en bebisröran i smurfhuset är nog att utmana ödet en aning, så jag får sukta och längta på håll!
Flamman: gråt ut allt som måste gråtas ut, Kramar!
Hvidis: mysigt med latte och gardiner, jag borde sy gardiner, eller ärligt talat sy någonting...
Villemoa: städa, ja det borde jag också göra, funderar på att hyra in städhjälp, men är nog för snål, och va fasiken ett litet plutt hus ska man väl kunna städa? Men jag ska städa sen efter den 23oktober, av bara den, ett rum om dagen, så där supergrundligt. Tills dess underhållsstädar jag bara och skyfflar skit från ett hörn till ett annat
Idag har förkylningen blommat upp ordentligt och jag har feber, ont i halsen , huvudvärk och snorig näsa, ska gå tillbaka till sängen igen, var bara upp för en macka och en kopp te. Jullan har varit lugn, blir bebisar påverkade om mamman är förkyld? Eller är det bara så att jag är en tråkmorsa som bara sover, därför blir det inge aktion i magen?
-
Blomman: du vill vinna en tavla och jag har drabbats av tradera-feber och har bestämt mig för att köpa på mig alla mina gamla wahlströmsfavoriter, ex Jolly, jag älskade den serien när jag var yngre och det är klart att Jullan ska ha ett eget litet bibliotek! på 10 minuter har jag hittat nästan alla böckerna, har dock itne umgåtts med tanken på vad hela baletten kommer att kosta men det är en annan femma
-
tänkvärt och lite skrämmande!
-
Ja jag tror det Ska ge mig på att hitta Turk böckerna sen, men där är det nog svårare de är från när mamma var liten.Aleta skrev 2010-09-02 12:42:07 följande:Allt finns på Tradera, eller hur?Jag har också kompletterat mitt Wahlströmsbibliotek, fast i mitt fall var det Lotta-böckerna. (Alla som fanns när jag var liten var ju syrrornas och de ville ha kvar dem.)
-
se.gojaba.com/book/3292341/En-h%C3%A4st-%C3%A5t-Annika-ALMQVIST-ANNA-LISA
Annika-böckerna inte TUrk, men hästen heter Turk
-
Jag har plöjt alla min mammas gamla hästböcker och hon är född -55 så de hade ett par år på nacken när jag läste dem, jag föredrog/ föredrar "gamla" hästböcker, de nya är inte lika bra som ex Britta och Silver böckerna. Sen har ju faktiskt inte ridningen "utvecklats" så otroligt mkt, kärnan finns ju kvar, även om Britta och Silver inte direkt handlar om en rik unge vars päron köper en dansk tävlingsponny åt henne/honom och så drar runt den i flashigaste släpet med värsta stora jeepen, men de handlar om kamratskap, samhörighet, bra djurhållning etcNorrskensflamman skrev 2010-09-02 12:55:18 följande:Jag har massor med Wahlströmsböcker hemma, såna där hästböcker. Mamma ville att jag skulle ta rätt på dem, men jag sa att jag nog kör dem direkt på tippen...Vore det dumt kanske?Men inte tror jag mina flickor vill läsa de där gamla böckerna. Man kan alltså sälja dem menar ni?