Hur firar ni bröllopsdagen?
Hej!
Vi har inte heller stor budjet, vet inte ens va den kommer ligga på när vi väl spsrat färdigt, för vi sparar längs vägen nu fram till den 27/8-2011.
Vi gifter oss i kyrkan o den e ju gratis :D
Sen har vi tänkt hyra ett ställe för ca 4000 kr, där får det plats ca 40 pers. Då vi inte vet va vi ska bjuda på ännu, men har räknat med typ 100 kr per person- mat/fika och sen tänkte vi ha tårtan, som vi inte heller vet va den går på.
Min mor ville göra smörgostårta så det blir väl lite det till fika efter maten eller något!
Stället vi ska vara på, är jätte fint ute, men inne inte så snyggt kanske, men det får vara så, vi har inte hur mycket pengar som helst, men smyckar ut den lite iaf!
Igentligen vill vi inte ha någon fest alls efter, utan bara äta en middag med våra föräldrar o syskan med barn, men det gillas inte av min släkt, så vi får se...
Släkten e värst säger dom, hehe...
Vi blir typ 45 pers om alla kommer... MEn kan hända att jag struntar i va släkten säger , då blir vi bara typ 15 kanske :)
Hoppas du kommer på något. Har sj en bäbis på just nu 9 månader & 2 st 7 åringar som e mer vilda än tama.