Inlägg från: Hotlena |Visa alla inlägg
  • Hotlena

Hur firar ni bröllopsdagen?

Jag tror jag tolkar din fråga annorlunda än föregående talare. :P Men menar du kanske den återkommande bröllopsdagen? När ni varit gifta i ett/två/tre år eller vad den kan vara?

Om det är så du menar så ska jag börja med att säga att jag inte är gift och har inte firat någon bröllopsdag men lite tips sitter jag på ändå. =)

Är ni aktiva personer tycker jag ni ska göra någonting aktivt tillsammans, klättra klättervägg, åk vattenskidor, eller till och med hoppa fallskärm eller bungejump (kostar ju lite mer då). 

Är ni stillsammare personer så HYR en film (istället för att ladda hem så gå och välj en film tillsammans). Ladda upp med ädelostar, kex och vin. Eller olika korvar, lufttorkad skinka och blandade lite lyxigare öl. Beror på vad man föredrar. =)

Och för mig så säger ingenting kärlek som mat, så att lyxa till det med en finare lunch/middag där ni sitter i ro och pratar med varandra ska inte underskattas. 

Avsluta kvällen med att ge varandra massage med mycket massageolja. 

Att ni har en bebis gör inte en sån kväll svårare att genomföra egentligen. Men om ni vill vara för er själva så låna bort barnet någon timme och ägna er bara åt varandra.  

Svar på tråden Hur firar ni bröllopsdagen?