Brudskor i New York?
Definitivt klänning först tycker jag. Jag köpte både den och ringen när jag var i NYC förra året.
Definitivt klänning först tycker jag. Jag köpte både den och ringen när jag var i NYC förra året.
Som du ser i mitt galleri är inte klänningen en typisk brudklänning utan av tunnare och skirare tyg. Den tog alltså inte så stor plats. Min klänningen kostade typ 2 700:- och ringen kostade 21 000:- (men är värderad till 43 000 . Köp så mycket du kan till bröllopet i USA! Det är SÅ mycket billigare och finare.
David's Bridal är för övrigt ett ganska bra ställe för att hitta prisvärda klänningar.
Vet inte om jag såg så många skor därinne men kolla annars i vanliga skoaffärer. Century21 är en favvobutik som har det mesta. Annars kan du gå in i princip vilken skoaffär som helst. Kolla bara så att du inte är i NYC över judisk helg eller högtid för då stänger typ halva stan - speciellt juvelerare men även Century21 stänger då.
Bara kul att ge tips även om jag inte minns allt från resan. Är bättre på att tipsa om restauranger. Social Stanton och Spice Market är två helt fantastiska ställen! Se dock till att boka långt i förväg om ni vill dit.