Inlägg från: mmaddee |Visa alla inlägg
  • mmaddee

Trissemaja skrev 2010-10-16 14:02:45 följande:
    Hej hej!!Hittade MIN klänning igår så nu hänger den hemma och väntar!!Och nästa helg blir det bröllopsmässan i Trollhättan,där hoppas jag att vi hittar tips och ideér till det vi ännu inte bokat och fixat med såsom fotograf,makeup,mm...Ska bli jättekul att gå på den mässan,spännande

Trissemaja skrev 2010-10-16 14:02:45 följande:
    Hej hej!!Hittade MIN klänning igår så nu hänger den hemma och väntar!!Och nästa helg blir det bröllopsmässan i Trollhättan,där hoppas jag att vi hittar tips och ideér till det vi ännu inte bokat och fixat med såsom fotograf,makeup,mm...Ska bli jättekul att gå på den mässan,spännande

va kul

• mmaddee

May2010 skrev 2010-10-16 21:46:10 följande:
    Vi gifte oss spontant i tisdags så jag hoppar av denna tråd! 

grattis

• mmaddee

skrev nyss upp vilka vi vill bjuda o de blev 243 styken

• mmaddee

Junibrud2011 skrev 2010-10-18 11:36:27 följande:
    Var flera veckor sen jag var in på denna tråd men nu är jag här igen. Ni verkar alla kommit så långt i er planering. Bra jobbat tjejer:) Själv har jag bara fotograf, kyrka, festlokal och så självklart datumet klart. Gästlistan är nerkladdad men vi kommer på fler och fler hela tiden. Vart ska detta sluta? :S Ska åka till "storstan"  i slutet av november, bara min älskade och lilla jag, där ska vi bo på hotell. Ska titta på och prova kläder,  tänkte beställa klänning på nätet men vill se och prova llite först, kolla på ringar, mm. Ska bli underbart att komma från vardagslunken. Det är inte så ofta man är tvåsammen!

trevligt

• mmaddee

Minstoradag skrev 2010-10-18 11:54:15 följande:
    Nu va det ett tag sedan jag skrev men vi har suttit och vridit och vänt på allt angående bröllop och har nu kommit på att vi måste sänka våran budget till ca 50.000. Jag tror att detta kan bli ett litet problem dock. Vi kommer ha ca 80 middagsgäster. Vi har nu bestämt att avboka den lokalen vi hade bokat då  bara den kostar 63.000 med mat och dryck till maten dock och nu har vi bokat en bygdegård istället där vi får fixa allt själva. Hur gör ni med erat bröllop och budget?

Vi har en kursgård/festlokal som står för maten och de är inte billigt men man gör ju de bara en gång i livet

Svar på tråden Juni 2011 del 2