Uppsalabrudar 2011
Jag kan också dela med mig av tips och trix! =)
(och vad roligt att ni hade det bra, Linaaa!!)
Lite avis på alla er som har det roliga framför er!! =)
Jag kan också dela med mig av tips och trix! =)
(och vad roligt att ni hade det bra, Linaaa!!)
Lite avis på alla er som har det roliga framför er!! =)
Jag valde också kinaklänning! Var in en sväng på Mäster Arne och kände mig som något katten släpat in.. Inte speciellt kul! Ateljé Champagne på kungsgatan hade utförsäljning i vintras så då köpte vi kläder till min man. De kanske har något?
Vårt gick på 70'000 och vi blev 67 pers!
Jag gick på mässan som var 09. Den var sådär. Då gick jag med några vänner, så jag tänkte att karln skulle få följa med på en också, så vi gick också 10. Den var också sådär och jag hittade INGENTING nytt om man säger så. Den tillförde inte bröllopet något.
Ett hett tips! Om ni letar papper att printa på som bara ska vara vitt i olika tjockleker ska ni gå till Swanströms, mitt emot papper typ! Superbra service och jättebra priser!
Ja!! =) Håller på och letar för fullt! =) Återkommer! Du är ju iaf ute i god tid och det är alltid bra! =)
Hur går det för er alla?
Är lite avis på er som fortfarande har det framför er! =)
Vad roligt!
Var ska ni vara och vilket band har ni hittat?
Kul med Tupplurarna då! =)
Jag gick till Paula von Weisz och gjorde min ring! Jag hade en tydlig bild av hur den skulle se ut men hittade ingen nånstans. Hon fixade! Superduktig och lyhörd! Hennes lilla butik ligger på Drottninggatan! Man missar den nästan, så liten är den!
Kul! =)
Vi beställde ringen i januari och klänningen i februari! (Kinaklänning). Skönt att vara ute i god tid! Vi gifte oss i augusti!
Jag bara njöt när jag var hos Ingvors i Norrtälje! Helt underbart trevlig kvinna, vackra klänningar!
Den här blev jag kär i:
http://www.ingvors.se/img/10114.png
Den låg på 6.9tkr tror jag!
Men det blev inte den.
Ni ska bara veta hur avis jag är på er!! Ni har detta häftiga framför er!
Rekommenderar även att njuta av själva förberedelserna för det är ju rätt kul det också! =)