• mrsJR

Uppsalabrudar 2011

Sju månader kvar i dag. Dagen till ära passade vi på att beställa inbjudningskorten

• mrsJR
    Fårävvör skrev 2010-10-23 15:59:40 följande:
    Hej igen, Har börjat fundera lite på blommor (brudbukett och ev. till andra utsmyckningar). Har ni någon trevlig/bra/billig florist att rekommendera i Uppsala?
    Min favoritflorist i Uppsala är Interflora Trend på vaksalagatan. De är inte de billigaste men de är fantastiskt duktiga, jag älskar deras lite modernare stil och kommer att beställa brudbuketten därifrån. 
  • mrsJR
    Fårävvör skrev 2010-10-28 14:17:38 följande:
    helst plötsligt känns bröllopet lite närmare! Har bokat tid för att prova brudklänningar hos Lilly i sthlm på tisdag och ska till Norrtälje och Ingvors på lördag!! Wieee! 
    Jag ska ut och leta klänning på lördag, känns som om planeringen börjar på riktigt nu

Sitter och funderar över vilka butiker jag ska besöka, (bor i Stockholm). Tips välkomnas! 

• mrsJR
    Linaaa skrev 2010-10-28 20:39:30 följande:
    Om du bor i Stockholm skulle jag rekomendera Garamaj! Jätte fina klänningar, dyra men bra för insperation!
    Dit ska jag faktiskt gå, älskar deras lite modernare design. Kanske hittar "the one" där
Svar på tråden Uppsalabrudar 2011