Uppsalabrudar 2011
Hej
Hoppas det är ok att hoppa in i den här tråden. Jag gifter mig i juni och känner att planeringen har stannat lite. Kul att vara med här och få lite inspiration.
Hej
Hoppas det är ok att hoppa in i den här tråden. Jag gifter mig i juni och känner att planeringen har stannat lite. Kul att vara med här och få lite inspiration.
Lista:
Maj:
Fårävvör: 28 maj 2011 (Linnéträdgården + Eklundshof)
Juni:
Rödarosenblad: 4 juni 2011 (Skuttunge kyrka + Bygdegård)
Juli:
Augusti:
September:
eundk110903: 3 sep 2011 (Helga tref + ?)
Vi har bokat kyrka, bygdegård, köpt klänning, bokat fotograf, catering, inbjudningar och hotell. Men sen är det mycket som är på gång också. Brudgummen och bestmans klädsel, tärnornas klänningar, brudbuketten och ringarna. Det känns som om vi ligger bra till i tid, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i här näst.
Hur går det för er andra?
Vart ska ni beställa brudbuketten ifrån?
Vi kommer att ha vitt, grönt (ljust) och silver som färgtema.
Har ni andra hittat skor? Jag tycker det är svårt att beställa skor eftersom man inte vet om de passar men det finns inte så många butiker som säljer...
Vinrött var vi också inne på först, så fint. Tyvärr ville inte sambon riktigt... Men grönt blir också bra, det känns "vårigt".
Skönt att ni bokat lokal, det känns som en viktig del innan man börjar planera för mycket.
Bra med tips om "dansbutiker", det hade jag inte tänkt på.
Papper är en trevlig butik med serviceinriktad personal. De har massor av fina papper.
Fårävvör skrev 2010-11-15 11:14:08 följande:
Min m2b ska hyra jaquett, eftersom han så gärna vill ha det och det känns inte som ett alternativ att köpa.