Boråsbrudar 2011
Hej alla! Hänger på denna tråden eftersom jag och min M2B också planerar bröllop i Borås 2011! Jippe! Blir lite nervös över att se i hur god tid alla är ute! Vi har dessvärre velat lite ang. vigseldatum eftersom det datumet vi helst vill (1 februari, dagen då vi blev tillsammans samt förlovade oss) infaller på en tisdag. Länge har vi tänkt oss ett Maj bröllop ist och var ute i god tid med allt. MEN detta kändes inte helt rätt så nu blir det 1 februari iallafall och nu känns det som det brinner i knutarna! Inget är ju bokat! Hade tänkt oss Ramnakyrkan, men dom stänger över vintern pga problem med uppvärmningen så nu vet vi har ens någon kyrka! Någon som har något förslag på en fin mindre kyrka? Byttorps kyrka någon som vet något om den?
Vi planerar att ha ett kortare mingelparty/öppet hus efter vigseln och har funderingar på att vara på Ålgården. Någon som vart på bröllop där?
Igår satte jag och mor min saxen i tyget som skall bli min brudklänning, kännes hemskt att klippa i det fina tyget men ett måste ju för att det skall kunna bli en klänning! Så glad att jag har en mor som är duktig på att sy, kommer få värsta fina klänningen (se bild i mitt galleri) för ringa 1500 kr det är ekonomi tycker jag. HIHI. Mamsen skall också fixa maten till mingelpartyt (ytterligare en av hennes färdigheter - matlagning). Vidare får vi se det är mycket kvar att planera, vad tror ni kommer vi att hinna?