• XenaK

Boråsbrudar 2011

Ellagården bokat här med!

• XenaK

Någon som har tips på en rolig eller anorlunda bil i Boråsområdet?
    Vill helst inte åka raggarbil även om det skulle vara enkelt att få tag på..

• XenaK
    Piilan skrev 2011-01-17 12:49:24 följande:
    nej det kan man lugnt säga...
    Vi skulle vara på Ellagården men det stod i bt att de begärt likvidation och de har inte svarat på mina mail... så jag vågar inte chansa på dem... det var ju där vi ville ha vår bröllopsfest men det känns för osäkert!
    Gullkragen är den som klart har bäst tårtor i staden och vi skulle bäställt därifrån vilket var bestämt sedan länge men då har de semesterstängt just när vi ska gifta oss otur ala otur!!!
    Vi vill ha ett ställe där de fixar mat, dukning dvs rubbet! gärna lite speciell miljö ex lantligt eller så svårt att förklara!
    Vart ska ni vara?
    Oj, ingen som hört något mer?
  • XenaK
    chriss82 skrev 2011-01-17 16:24:43 följande:
    Jag pratade med Andreas på Ellagården idag och han sa inget konstigt utan bokade in oss för nya möten. Borde ju ha sagt nåt om det va nåt som inte stämde??
    Det borde han absolut ha gjort, mitt intryck av honom är att han är seriös.

Om man söker på Ellagården på Ratsit så finns det två bolag där, varav det ena gick i konkurs 2009 om jag minns rätt. Kanske var det bolaget som det handlade om i BT?
  • XenaK
    Fossing77 skrev 2011-01-17 12:27:36 följande:
    www.bfm.nu/boras.htm

Kollaqr här :)
    Har redan kollat där men hittade ingen som jag fastnade för...
  • XenaK

Det är ju bröllopsmässa i GBG den 5/2 & 6/2

3 September 2011
  • XenaK

Letar för fullt efter fotograf, florist och transport. Hur har ni andra gjort med det?

3 September 2011
  • XenaK
    Fossing77 skrev 2011-09-03 14:13:18 följande:
    Välkommen hit! :)

Jag var på bröllop på Ellagårde i juni i år. Superfint! De hade vigsel ute och sedan fest i ladan. Jättefint alltihopa och mumsig grillbuffé. Är ni fler än ca 50 blir dock sällskapet lite uppdelat för då måste ni sitta på båda sidor om trappan under festen, det kanske inte är så kul. Vi var ganska exakt 50 på det bröllopet och då kunde vi sitta samlat på ena sidan och det funkade kanon. Väldigt härlig miljö där ute. Åk och käka söndagsbrunch där och snoka på stället. Klart värt det. :)
    Vi var nästan 80 personer och behövde inte sitta uppdelade på Ellagården, alla satt i den stora delen av övervåningen, längst bort från trappan.
Svar på tråden Boråsbrudar 2011