AnnC81 skrev 2011-01-17 12:40:56 följande:
Det låter inte alls kul! :/ Är det lokalen som strular alltså? Vart skulle ni vara?
Det kommer säkert att lösa sig för er, ni har ju över ett halvår på er. Vad är ni ute efter?
Angående tårtor, Gullkragen ska vara väldigt bra vad jag hört, och de gör moussetårtor också.
www.gullkragen.se/
Här har precis inbjudningskorten skickats, har en liten klump i magen som undrar om allt blivit rätt nu - nu går det ju inte att ändra på något i inbjudan :) Men jag tror det blir bra! Det känns iaf väldigt mycket mer verkligt just nu! På lördag ska vi ha möte med restaurangen och gå igenom allt med mat och lokal.
nej det kan man lugnt säga...
Vi skulle vara på Ellagården men det stod i bt att de begärt likvidation och de har inte svarat på mina mail... så jag vågar inte chansa på dem... det var ju där vi ville ha vår bröllopsfest men det känns för osäkert!
Gullkragen är den som klart har bäst tårtor i staden och vi skulle bäställt därifrån vilket var bestämt sedan länge men då har de semesterstängt just när vi ska gifta oss otur ala otur!!!
Vi vill ha ett ställe där de fixar mat, dukning dvs rubbet! gärna lite speciell miljö ex lantligt eller så svårt att förklara!
Vart ska ni vara?